כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מזעזע

קברה של תאיר ראדה הושחת: זה מה שביצעו הפורעים על המצבה

קברה של תאיר ראדה הושחת בקצרין | על הקבר נערך ככל הנראה טקס על ידי אלמונים | בני המשפחה שהגיעו למקום לציין את יום השנה השביעי של האב שמואל ראדה הבחינו בשרשראות עם תליונים שהונחו על הקבר לצד ענף עץ שקצהו שרוף וממנו נשר פחם על המצבה

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אלמונים השחיתו את קברה של תאיר ראדה בבית העלמין בקצרין שברמת הגולן: במשטרת קצרין התקבלה הערב (חמישי) תלונה על פגיעה בקברה של תאיר ראדה ז"ל. על הקבר נמצאו שרשראות עם קמעות שונים, שקית ובה בגדים, וחלק מהכיתוב על המצבה נמחק בצבע.

בני המשפחה שהגיעו למקום לציין את יום השנה השביעי של האב שמואל ראדה הבחינו בשרשראות עם תליונים שהונחו על הקבר לצד ענף עץ שקצהו שרוף וממנו נשר פחם על המצבה. כמו כן, על קצה המקל נותרו שתי שערות ארוכות.

אילנה ראדה, האם השכולה נדהמה לראות את דבר וחבריה דיווחו על כך למשטרה. היא אמרה שהיא סומכת על המשטרה שתעשה את הבדיקות המתאימות כולל בדיקת DNA לשתי השערות שנמצאו על קצה המקל. היא הזדעזעה מהמעשה ואמרה כי היא חושדת שמדובר בטקס כלשהו.

יש לציין ב-9 במרץ צפוי בית המשפט המחוזי בנצרת לתת את הכרעת דינו במשפט החוזר של הנאשם ברצח ראדה, רומן זדורוב. בחודש נובמבר הסתיימו הדיונים במשפט החוזר. הדיון האחרון התמקד בסיכומי הצדדים שנוגעים לסוגיית הממצאים מזירת הרצח שפוענחו לאחרונה - השערות מגופתה של תאיר ראדה וה-DNA המיטוכונדריאלי.

 

תאיר ראדה מצבה השחתה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד