כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"זה בשביל קניה"

אנטישמיות מחרידה: יהודי הותקף קשות ואיבד הכרה

כנופיית אנטישמיים תקפה קשות גבר יהודי במחוז מונטגומרי במרילנד. הכנופייה צעקה קריאות אנטישמיות כלפי הקורבן במהלך התקיפה, כך מסרה המשטרה

אנטישמיות מחרידה: יהודי הותקף קשות ואיבד הכרה
אילוסטרציה צילום: pixabay

גבר אנטישמי נעצר והואשם בהתקפה על גבר יהודי בתוך חנות כלבו ענקית במחוז מונטגומרי, מרילנד ארה"ב. המשטרה טוענת כי האיש יעמוד לדין בשל פשע שנאה. הקורבן סיפר למשטרה שערך קניות בתוך החנות ביום רביעי אחר הצהריים האחרון כשראה קבוצת צעירים זורקים פירות וגונבים סופגניות, והחליט לבקש מהם להפסיק.

"הקורבן ניגש אליהם וביקש מהם לעצור", אמר מפקד משטרת מחוז מונטגומרי, מארק ארמה. על פי כתב האישום, הקורבן סיפר למשטרה שהעימות הפך למכוער כאשר פתח את רוכסן הז'קט שלו בניסיון להגן על עצמו ולהיות יותר משוחרר, האנטישמי הבחין במגן דוד על שרשרת צווארו והחל להתגרות בו באמירות אנטישמיות.

הקבוצה הקיפה אותו והחשוד, שזוהה מאוחר יותר כיוג'ין תומפסון, תקף פיזית את הקורבן. בזמן שקיבל אגרוף, הקורבן הצהיר שהוא שמע את חברי הקבוצה צועקים, 'כן, תעשה את זה בשביל קניה', כך נכתב בכתב האישום. קניה ווסט הוא זמר אנטישמי שבחודשים האחרונים מסית לרצוח יהודים מעל כל פלטפורמה אפשרית.

הקורבן איבד את הכרתו, נמסר מהמשטרה. אמבולנס פינה אותו לבית חולים עם פציעות קשות, אך אינן מסכנות חיים. שוטרים עצרו מאוחר יותר את תומפסון בסניף מקדונלד'ס הסמוך ומצאו את מפתחות הרכב של הקורבן ברשותו, כך מסרה המשטרה.

תומפסון, הואשם בתקיפה בכוונה תחילה, המשטרה מסרה כי היא עובדת עם משרד התובע של מחוז מונטגומרי בנוגע להאשמות של פשעי שנאה, החשוד תומפסון נמצא במעצר ללא יכולת שחרור בערבות.

אנטישמיות בארה"ב תקיפה מרילנד תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד