י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024
"או ניצחון או שאהיד'

המחבל בן ה-13: "תסלחי לי אמא את תהיי גאה בי"

ע"פ הדיווחים, במחברת בית הספר שלו כתב המחבל בן ה-13: "אלוקים, או ניצחון או שהאדה (להיות שהיד - ע"ח). תסלחי לי אמא, את הולכת להיות גאה בי" | משפחתו מאידך, הכחישה בפני התקשורת הפלסטינית כל קשר בינו לבין הפיגוע: "נוכחותו הייתה במקרה כשהפיגוע אירע"

המחבל בן ה-13: "תסלחי לי אמא את תהיי גאה בי"
זירת הפיגוע בעיר דוד צילום: פלאש90

הפיגוע הבוקר (שבת) באזור מעלות עיר דוד בירושלים: האם המחבל בן ה-13 מסילוואן שביצע את פיגוע הירי ופצע שניים, תכנן את מסע הרצח מראש? 

המחבל מחמוד מחמד דאוד עליוואת שנוטרל במקום (אך לא נהרג) פונה לבית החולים לאחר הירי ובשלב הזה עדיין לא ברור כיצד השיג את האקדח ששימש אותו לביצוע הפיגוע. 

ע"פ הדיווח ב'ynet', במחברת בית הספר שלו כתב עליוואת: "אלוקים, או ניצחון או שהאדה (להיות שהיד - ע"ח). תסלחי לי אמא, את הולכת להיות גאה בי".

משפחתו הכחישה בפני התקשורת הפלסטינית כל קשר בינו לבין הפיגוע, זאת למרות אף שתועד מבצע אותו. "נוכחותו הייתה במקרה כשהפיגוע אירע", אמרה המשפחה. 

אחיו של המחבל, עומר, הוסיף כי "הוא הלך לחבר שלו. הוא ילד נורמטיבי שלא הלך לבצע שום פיגוע. זה לא קשור אלינו. האקדח לא שלנו ולא שלו. אחי ילד קטן, וזה לא הגיוני שיהרוג אנשים. הוא היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון".

כזכור, פיגוע הירי באזור מעלות עיר דוד בירושלים הגיע יממה לאחר פיגוע הירי הרצחני שבוצע אמש (ליל שבת) בשכונת נווה יעקב בירושלים בו נרצחו שבעה אזרחים ונפצעו שלושה.

הבוקר כאמור בוצע פיגוע ירי קטלני נוסף ע"י עליוואת בן ה-13 כאשר הגיע חמוש לעיר העתיקה בירושלים ובסמוך לכניסה לעיר דוד פתח בירי. הוא פצע קשה את סגן נ' (22), מפקד צוות בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, שהשיב בירי ופגע במחבל שנוטרל. יחד עם הקצין נפצע גם אביו בן ה-47, שמצבו מוגדר בינוני.

 

הפיגוע בנווה יעקב מחבלים רצח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד