י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תרבות נוראית

הפלסטינים חגגו את הטבח בחלוקת ממתקים

במזרח ירושלים, ג'נין, רצועת עזה ובמקומות נוספים חגגו את הפיגוע בירושלים. החגיגות במחנה הפליטים בג'נין החלו מיד לאחר הפיגוע. גם בלבנון יצאו המונים לחגוג, וקראו קריאות בעד הפיגוע ורצח הישראלים

הפלסטינים חגגו את הטבח בחלוקת ממתקים
חלוקת ממתקים לאחר הרצח צילום: רשתות פלסטיניות

במזרח ירושלים, בג'נין, ברצועת עזה ובמקומות נוספים חגגו את הפיגוע בו נרצחו 7 יהודים בליל שבת בנווה יעקב. דקות אחרי הפיגוע החלו החגיגות במחנה הפליטים ג'נין, שם חוסלו מחבלים מהג'יהאד האיסלאמי, שהוגדרו "פצצה מתקתקת". גם יושבי סוכת האבלים של המחבלים החלו בחגיגות, ואמו של אחד מהם נצפתה מחלקת ממתקים.

גם במחנה הפליטים שועפט חגגו. המסגדים בשועפט הכריזו על הפיגוע בחגיגיות, וקראו קריאות "אללה אכבר" בעקבותיו. במקומות אחרים במחנה הפליטים חילקו ממתקים, וכך גם ברצועת עזה, בחברון ובאזורים נוספים ביהודה ושומרון. באזור שכם ירו פלסטינים זיקוקים. גם בלבנון יצאו המונים לחגוג, וקראו קריאות בעד הפיגוע ורצח הישראלים.

דובר הג'יהאד האסלאמי ביהודה ושומרון אמר לאחר הפיגוע: "אנחנו מברכים על המבצע, שהגיע בזמן ובמקום הנכון בתגובה לטבח בג'נין, זו תגובה טבעית ולגיטימית לפשעי הכיבוש נגד עמנו. המבצע המבורך הזה מוכיח כי עמנו והתנגדותנו חיים ונוכחים בכל הזירות, ולא נאפשר לכיבוש לבצע את פשעיו נגד עמנו ללא תגובה שהולמת את היקף הפשעים". דובר חמאס אמר גם הוא כי הפיגוע הוא "תגובה טבעית לפעולות הפליליות של הכיבוש".

 

הפיגוע בנווה יעקב פיגוע ירי ממתקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד