כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"עד חורמה"

פולארד: "להתפלל שהקב"ה ייתן למנהיגינו את התבונה"

בעקבות הפיגועים הרצחניים בירושלים, יהונתן ביקש לדחות ביממה חלק מפעילויות הקמפיין להנצחתה של אסתר פולארד ע"ה שהיה אמור להגיע הערב ומחר לשיאו. הוא קרא: "נמשיך לפעול כולנו יחד כדי שהדור הבא של ילדי ישראל יגדלו עם הידע והחיבור לסוד קיומנו כאן ויכולתנו לגבור על אויבינו"

פולארד: "להתפלל שהקב"ה ייתן למנהיגינו את התבונה"
יהונתן פולארד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הפיגועים הקשים במהלך השבת בירושלים, יהונתן פולארד פנה הערב (מוצ"ש) לפעילים המשתתפים בקמפיין להקמת "מרכז ילדי אסתר" וביקש לדחות ביממה את חלק מהפעולות שתוכננו להערב ומחר במסגרת שיא פעילות הקמפיין.

בין השאר מדובר בהקמת חמ"ל טלפוני בהשתתפותו של יהונתן שאליו אמורים היו להגיע מחר תומכים ופעילים. באיגרת ששלח יהונתן פולארד עם צאת השבת למאות הפעילים והתומכים המשתתפים בקמפיין הוא הסביר.

"בעקבות הפיגועים הנוראים בשבת אני חושב שעל כולנו להקדיש את השעות הקרובות לתפילה לקב"ה לרפואת הפצועים, לע"נ הנרצחים ולכך שהקב"ה ייתן למנהיגינו את התבונה, האומץ והגבורה להילחם באויבינו עד חורמה.

בקשתי מהפעילים היקירים שמסייעים להוביל את הקמפיין להקמת "מרכז ילדי אסתר" שנדחה את הקמת החמ"לים שתוכננה לטובת הקמפיין עד לאחר הלוויות, את הפעילות האישית של כל אחד מביתו ניתן וחשוב כמובן להמשיך דווקא בעת הזו.

אויבינו חושבים ששכחנו מי אנחנו, מהם המורשת והשורשים שלנו ומה מחבר אותנו לארץ הזאת. בעז"ה לצד המאבק הפיזי, נמשיך לפעול כולנו יחד כדי שהדור הבא של ילדי ישראל יגדלו עם הידע והחיבור לסוד קיומנו כאן ויכולתנו לגבור על אויבינו".

הפיגוע בנווה יעקב יהונתן פולארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד