ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
נשמעו למרחוק

סדרת פיצוצים מסתוריים הלילה בכמה אתרים באיראן

פיצוץ עז אירע הלילה באחת מהתעשיות הביטחוניות המסונפות למשרד הביטחון האיראני בעיר איספהאן. בנוסף דווח על שריפת ענק בבית זיקוק לנפט בעיירת התעשייה סלמי בטבריז. עדי ראיה סיפרו כי הפיצוצים נשמעו במרחק קילומטרים משם

סדרת פיצוצים מסתוריים הלילה בכמה אתרים באיראן
פיצוץ בלון נפץ צילום: ביטחון נתיב העשרה

פיצוץ עז אירע הלילה בעיר איספהאן באיראן, תחנת ​​הרדיו של הרפובליקה האסלאמית של איראן דיווחה: "הפיצוץ התרחש באחד ממרכזי ייצור התחמושת של משרד ההגנה" מנכ"ל המרכז באיספהאן אמר כי סיבת הפיצוץ "בחקירה".

מוחמדרזה ג'נאשרי, סגן אחראי על הביטחון של העיר איספהאן, הודיע ​​אף הוא כי "קולות הפיצוץ קשורים לאחד המרכזים המסונפים למשרד הביטחון", וציין: "בחקירות שבוצעו נקבע כי קולות אלו נבעו מפיצוץ באחד המוקדים".

סוכנות הידיעות הממלכתית IRNA, ציטטה עדי ראייה שאמרו כי הפיצוץ אירע באחת מהתעשיות הביטחוניות המסונפות למשרד הביטחון ברחוב חומייני. עדי ראיה סיפרו כי הפיצוצים נשמעו במרחק קילומטרים.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו, כי לפחות שלושה פיצוצים נשמעו באזור הצפוני של העיר. לפי הודעת פקידי העיר לא היו נפגעים. כוחות ההצלה והביטחון שהיו נוכחים במקום פיזרו את ההמון שנכח במקום, ועל האזרחים נאסר להתקרב למקום.

לפי משרד ההגנה האיראני, סוכלה מתקפת מל"טים על מתקן במחוז איספהאן, לטענת האיראנים שלושה מל"טים לקחו חלק בתקיפה, אחד הופל בידי מערך הנ"מ והשניים האחרים לא הצליחו לא הגיע ליעד.

בנוסף דווח על שריפת ענק בעיירת התעשייה סלמי בטבריז, בית זיקוק לנפט בעיר התעשייתית סלמי שבמזרח אזרבייג'ן עלתה באש הלילה. עיירת התעשייה סלמי היא עיירת התעשייה הגדולה ביותר בצפון מערב המדינה וכ-28 אלף איש עובדים בה ב-790 יחידות ייצור של עיירה זו.

איראן פיצוץ שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד