כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסבלנות משתלמת

ויתר על תורו וזכה במיליון דולר

אדם זכה במיליון דולר בכרטיס הגרלה לאחר שאדם זר חתך לפניו בתור. הגבר בר המזל בן ה-43 זכה בפרס העצום מיליון דולר בזמן ששיחק במשחק שבו יש קופה מקסימלית של 25 מיליון דולר, הוא בחר לקחת את הסכום בפעם אחת ונשאר עם מעל 800 אלף דולרים

ויתר על תורו וזכה במיליון דולר
דולרים צילום: FREEPIK

לעתים קרובות אומרים שבחיים סבלנות היא סגולה, ובפעם הבאה שאתה מוצא את עצמך במצב של חוסר סבלנות אולי כדאי שתזכור את הסיפור הזה. הסיבה לכך היא שגבר זכה במיליון דולר, כי לקוח אחר חסר סבלנות דילג עליו בתור.

מונוז אספינוזה, בן 43 מפלורידה, סיפר כי החליט לנסות את מזלו בכרטיס לוטו לאחר יום ארוך ולחוץ בעבודה. בגלל שהיה לו יום קשה כל כך, הוא בחר שלא להתעמת עם הזר שחתך מולו בתור למכונת כרטיסי לוטו בדלריי ביץ' פלורידה. "זה היה סופו של יום ארוך, והייתי עייף", סיפר מונוז.

בר המזל בן ה-43 זכה בפרס העצום מיליון דולר בזמן ששיחק במשחק '500X The Cash', שבו יש קופה מקסימלית של 25 מיליון דולר.

למרות שהוא לא גרף את הפרס הגדול ביותר, זה בהחלט היה תשלום נאה לעובד העייף שבחר לקבל את הכסף בסופו של דבר כסכום חד פעמי במזומן, וקיבל 828,000 דולר "אני לא מאמין שזכיתי במיליון דולר" אמר מונוז.

לאחר שקיבל את הזכייה שעשויה לשנות את חייו, מונוז הלך למטה מפעל הפיס בטלהסי כדי לאשר שהוא אכן זכה, הוא אמר שהוא מתכנן להשתמש בכסף כדי לקנות למשפחתו בית חדש.

לוטו לוטו אמריקאי מליון דולר פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד