כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אנטישמיות ללא הפסקה

בקבוק תבערה הושלך לעבר בית כנסת בניו ג'רזי

המשטרה וה-FBI חוקרים תקרית מטרידה ומסוכנת שהתרחשה מחוץ לבית כנסת בניו ג'רזי ביום ראשון לפנות בוקר. אלמוני עם מסכת סקי על פניו זרק את הבקבוק בסביבות השעה 03:00. "רשויות אכיפת החוק ממשיכות לנקוט בצעדים מתאימים כדי להגביר את הנוכחות של המשטרה"

בקבוק תבערה הושלך לעבר בית כנסת בניו ג'רזי
החשוד עם בקבוק התבערה צילום: באדיבות המצלם

בקבוק תבערה הושלך לעבר בית הכנסת בניו ג'רזי אתמול (ראשון) לפנות בוקר, המשטרה במחוז אסקס בניו ג'רזי וכן חוקרי ה-FBI חוקרים את התקרית שהתרחשה מחוץ לבית כנסת מהפדרציה היהודית של מטרווסט בניו ג'רזי.

מקורות במשטרה מסרו לאתר Yeshiva world news שהבקבוק לא פעל כמתוכנן, התקיפה בוצעה באמצע הלילה. לא דווח על נפגעים ולא דווח על נזק חמור. על פי דיווחים מקומיים הגבר שזרק את בקבוק התבערה, היה עם מסכת סקי על פניו.

התובע הכללי של ניו ג'רזי, מאט פלטקין, אמר בהודעה לתקשורת: "משרד התובע הכללי מודע לניסיון ההצתה בבית כנסת במחוז אסקס שאירע בשעות הבוקר המוקדמות ביום ראשון. המשרד שלי עובד בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות אכיפת החוק המקומיות, המחוזיות, המדינתיות והפדרליות, כדי לזהות ולתפוס את החשוד בהתקפה זו. החקירה שלנו עדיין נמשכת".

"אנו מודעים לעובדה שזה אירע בזמן שהאלימות ממשיכה להתפרץ בישראל, אני רוצה להרגיע את כל תושבי ניו ג'רזי, במיוחד חברינו ושכנינו היהודים, כי רשויות אכיפת החוק ממשיכות לנקוט בצעדים מתאימים כדי להגביר את הנוכחות של המשטרה סביב מקומות רגישים כך שכולם יוכלו לחיות ללא פחד מאלימות או איום".

בקבוק תבערה אנטישמיות בארה"ב ניו גרז'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד