כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אופטימי מתמיד

טראמפ: "אמריקה זקוקה לכיפת ברזל - אפתור את המלחמה ב-24 שעות"

טראמפ טוען שיוכל לפתור את מלחמת אוקראינה ב"24 שעות" ויבנה "כיפה בלתי חדירה" מעל ארה"ב. טראמפ המשיך עם תחזית קודרת: "מלחמת העולם השלישית תהיה קטסטרופה שלא דומה לאף אחת אחרת. מלחמת העולם הראשונה ומלחמת העולם השנייה ייראו כמו קרבות קטנים מאוד"

טראמפ: "אמריקה זקוקה לכיפת ברזל - אפתור את המלחמה ב-24 שעות"
ולדימיר פוטין ודונלד טראמפ צילום: דוברות הקרמלין

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר שהוא יבנה "כיפה בלתי חדירה" כדי להגן על ארה"ב מפני התקפות טילים גרעיניים, הוא גם טען שהוא יכול לסיים את הפלישה הרוסית לאוקראינה "בתוך 24 שעות".

הנשיא לשעבר פרסם סרטון בו הוא אומר שמעצמות זרות "משתמשות בגלוי במילה הגרעינית כל הזמן" כי "אין להן כבוד למנהיגות שלנו". טראמפ הוסיף כי "זו מילה שאף פעם אסור לך להשתמש בה" והתעקש שהיא מעולם לא נאמרה כשהיה בבית הלבן.

הנשיא לשעבר סיפר לעוקביו על ההשפעה החמורה של כל סכסוך עולמי עתידי. "מלחמת העולם השלישית תהיה קטסטרופה שלא דומה לאף אחת אחרת. זה יגרום למלחמת העולם הראשונה ולמלחמת העולם השנייה להיראות כמו קרבות קטנים מאוד", הוסיף.

"הדרך הטובה ביותר להבטיח שסכסוך כזה לעולם לא יקרה היא להיות מוכנים עם טכנולוגיה שאין כמותה וכוח ללא תחרות, לשם כך, כשאני אנצח אבנה מגן טילים חדיש מהדור הבא, בדיוק כפי שישראל מוגנת כעת על ידי "כיפת ברזל", חלום שפעם היה בלתי אפשרי, אמריקה חייבת להיות עם כיפה בלתי חדירה כדי להגן על האנשים שלנו".

טראמפ המשיך: "אם הייתי נשיא, מלחמת רוסיה -אוקראינה לעולם לא הייתה מתרחשת, אבל אפילו עכשיו, אם אני נשיא, הייתי מסוגל לנהל משא ומתן על סיום המלחמה הנוראה והמתרחבת במהירות תוך 24 שעות. בזבוז כל כך טראגי של חיי אדם".

כיפת ברזל מלחמת אוקראינה רוסיה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד