כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שטר הפרנסה

היום: מעמד הניסים לבעלי החובות

ביום ג' בשלח, יחתמו חברי בית הדין שנתמנו על ידי רשכבה"ג מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל על שטר הפרנסה שתיקן וכתב מרן זצ"ל עבור התורמים שתרמו את הסכום הכתב בשטר

היום: מעמד הניסים לבעלי החובות
מעמד נשגב צילום: מתוך אתר קופת העיר

כמה אתה משלם כל חודש על המשכנתא? כמה חובות יש לך חוץ מזה? איך בכלל אתה 'גומר את החודש'? כמה שנים תצטרך להתגלגל עם השאלות האלה?

זו שאלת מליון הדולר (תרתי משמע!). כמה שנים תצטרך להתגלגל עם השאלות האלה.

הסטטיסטיקה אומרת שאם האנשים מסביבך מגלגלים חובות כל החיים, גומרים את החודש בקושי, מתלבטים מאתיים פעם האם לקנות מייבש כביסה או להחליף מזגן – גם אתה תהיה כזה....

מייאש, נכון?

אולם ישנן בשורות טובות ובשורות רעות.

הבשורות הרעות – שאם לא תזכה בפיס (אתה לא ממלא, אכן) -אין סיכוי סביר שתצא מזה.

הבשורות הטובות – שאם תחתום על שטר הפרנסה של רבי חיים קנייבסקי, כמו אותם שעשו זאת לפניך – תמשיך את החיים שלך מכאן ואילך ברווח ובעשירות!

לקבלת "שטר הפרנסה" הקליקו כאן>>>

כן, יש דרך לצאת מהגלגולים האינסופיים של החובות!

לא חייבים לחיות כל החיים בצל המשכנתא, בדוחק, במחסור, במעקב האינסופי אחר חשבון הבנק, באימה מפני תשלום הארנונה המתקרב. לא חייבים! יש דרך אחרת!

רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו חיים קנייבסקי זצוק"ל כתב שטר-פרנסה, בדיוק של מתכון-בישול. אם ככה תעשה -תזכה לפרנסה בריווח, ולעשירות.

זה חלום מתוק מדי? תנסה!

אלו שניסו את הקב"ה עד כה, ומותר לנסות אותו בעניני מעשרות וצדקה, מצאו שהרבונו של עולם עומד בדיבורו, ולא רק שהם מקבלים כל שהובטח להם, אלא פי מאה מזה. לקב"ה לא חסר שום דבר... יש לו הכל...

אז נכון, כדי לחתום על שטר הנחת אנחנו צריכים לקפוץ מעל אזור הנוחות שלנו. לתרום 3000 שח (אם כי אפשר לפרוש לתשלומים) לקופת העיר – זה לא דבר של מה בכך, במיוחד עבור אלו המתרוצצים אחרי המשכנתא והשכירות. אבל זה בדיוק הענין... אנחנו יוצאים מאזור הנוחות שלנו באמונה שלמה, והשם גומל לנו בפרנסה בריווח, בעשירות.

וכך כותב מרן רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל: "התורמים שלושת אלפים שקלים למשך שלוש שנים לקופת העיר עבור פרנסה בריווח למשפחות עניות, יזכו מידה כנגד מידה לפרנסה בריווח ולעשירות כפי שהובטחנו בשו"ע".

3000 ש"ח. יש לנו אפשרות לפרוש את התשלום עד שלוש שנים. 3000 ש"ח, 1000 ש"ח לשנה, למשך שלוש שנים - -והתגמול על זה מלא, ומיידי: פרנסה בריווח, ועשירות!

וכאשר רבי חיים קנייבסקי מבטיח, וכל גדולי הדור מתקפים ומאשרים שברכותיו והבטחותיו של מרן הגר"ח שרירות וקיימות – אנחנו צריכים להיות טיפשים כדי לא לקפוץ על המציאה.

פרנסה בריווח, ועשירות!!!

לקבלת "שטר הפרנסה" הקליקו כאן>>>

קופת העיר פרנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד