כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
היקף רחב של תחומים

מצמיחים עסקים גדולים: כמאה יזמים חרדים השתתפו בכנס העסקים השנתי של ביזמקס

איך לקוח חושב? מהו בידול עסקי? ואיך מנהלים נכון את הזמן? • בכנס השנתי של ביזמקס לבעלי עסקים ויזמים חרדים קיבלו המשתתפים מענה לכל השאלות הנוגעות לשגרת ניהול העסק • הסוקר שלמה פילבר: "מחקר ואסטרטגיה הם הבסיס המקדים לכל התחלה עסקית"

מצמיחים עסקים גדולים: כמאה יזמים חרדים השתתפו בכנס העסקים השנתי של ביזמקס
כנס לבעלי עסקים צילום: פנחס עמנואל

"מחקר ואסטרטגיה הם הבסיס המקדים לכל התחלה עסקית, רק אחרי שתלמד ותבין את הצורך, תוכל להתאים ולמכור את המוצר". הדברים שנאמרו ע"י שלמה פילבר בכנס השנתי של ביזמקס, העניקה לכמאה בעלי העסקים שהשתתפו בכנס הצצה מרתקת והבנה איך חושב הלקוח. המסר המרכזי בנאומו של פילבר היה: "תשאלו את עצמכם על איזה צורך עונה המוצר, ותבדקו שהלקוח מחובר למסר שאתם רוצים להעביר".

בהמשך דבריו, העמיק הסוקר שלמה פילבר - מייסד ושותף בדיירקט פולס, והסביר איך מבצעים מחקר שוק כמותי, למה חשוב לדייק את הצורך במוצר ואיך מייצרים בידול עסקי. ההרצאה של פילבר היתה הנאום המרכזי ביום עיון עשיר בתוכן, שנועד להעניק לבעלי העסקים המשתתפים את האפשרות להתחיל את השנה האזרחית ברגל ימין עם כלים אסטרטגיים מנצחים.

ואכן, תוכן הכנס שנערך בשיתוף מט"י ירושלים ובנק מרכנתיל, הקיף את כל התחומים לשגרת ניהול עסק: שיווק ומכירה, אסטרטגיה ופרסום, ייעוץ פיננסי ועוד.

אנשי העסקים והיזמים החרדים שהשתתפו ביום העיון, נהנו מהרצאות תוכן ממגוון אנשי מקצוע ומרצים מהשורה הראשונה שהעניקו סל אטרקטיבי של כלים משמעותיים להשבחת העסק. בין הדוברים היו אביתר כץ יועץ עסקי וחבר הנהלת 'בנימין-טק' שהעניק הרצאה מרתקת בנושא מודל רווח, גדי שובל מנהל קרנות בבנק מרכנתיל שריכז בדבריו מידע חשוב על בעיות תזרים והלוואות בערבות מדינה והיועץ העסקי שוקי הס עם הדרכה מעשית לבניית יעדים והגדרת תקציב לשנה החדשה.

בחלק שעסק בניהול עסק בעולם העבודה החדש, שוחחו עם המשתתפים עם איציק קרומבי על פרודוקטיביות וכלים להגברת התפוקה במינימום זמן, מאמן העסקים לוי רסקין דיבר על 'האדם שמאחורי העסק' והיועץ העסקי דניאל רוטנמר מנהל קבוצת ביזגרופ שערך גם מעגל נטוורקינג לתנופה עסקית מיידית ופתיחת הזדמנויות חדשות למשתתפים.

מוטי פלדשטיין מנכ"ל קרן קמ"ח שהשתתף ביום העיון הזכיר לנוכחים את הזהות הייחודית שיש לבעלי עסקים חרדים: "כשאתם יוצאים לעולם העסקים, אתם צריכים לזכור מי אתם ולוודא שאינכם מוותרים על קוצו של יו"ד מאורח החיים החרדי שלכם".

כדי להעניק דחיפה נוספת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים נכחו במקום יועצים עסקיים מטעם מט"י ירושלים שעברו בין המשתתפים וביצעו אבחון ראשוני של העסק. גם מנהלים בכירים מבנק מרכנתיל העניקו לבעלי העסקים פתרונות פיננסים לבעיות תזרים.

לדברי אליהו דינוביץ מנכ"ל ביזמקס: "החזון והמטרה של ביזמקס הם להעניק לכל בעל עסק את המעטפת המלאה שהוא צריך כדי שהעסק שלו יצליח. אנחנו עושים את זה לאורך כל השנה ובהצלחה רבה ב"ה. בכנס הנוכחי, בו אירחנו את שלמה פילבר, הבאנו את המרצים העסקיים הטובים ביותר כדי לתת למשתתפים - בעלי העסקים והיזמים מקפצה כבר בתחילת שנה - מגוון כלים ותובנות מעשיות שישדרגו את העסק שלהם ויהפכו אותו לעסק מצליח ומשגשג פי כמה".

ביזמקס עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד