כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אנטישמיות בלימודים

ארה"ב: המשטרה חוקרת רשת נאצית לחינוך ביתי

מחלקת החינוך של אוהיו חוקרת רשת לחינוך ביתי הטוענת כי בתי ספר ציבוריים מנוהלים על ידי "חלאות ציונות". הרשת הביתית מלמדת ילדים לומר "זיג הייל" ומנחה הורים אחרים לא לתת לילדיהם "תוכן תקשורתי יהודי"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה עם מחלקת החינוך של אוהיו בארה"ב חוקרות רשת לחינוך ביתי שטוענת שבתי ספר ציבוריים מנוהלים על ידי "חלאות ציונות", הרשת הביתית מלמדת ילדים לומר "זיג הייל" (הצדעה נאצית) ומנחה הורים אחרים לא לתת לילדיהם "תוכן תקשורתי יהודי".

מדובר בלמעלה מ-2,500 החברים ב"רשת Dissident Homeschool", ערוץ באפליקציית הרשת החברתית טלגרם. "המתנגדים" הם קבוצה של הורים נאצים המנהלים מערך שיעורים של חינוך ביתי המשבחים את סגולותיו של היטלר והלאומנות הלבנה.

מייסדי הקבוצה נחשפו לאחרונה על ידי מוניטור של קבוצת שנאה כזוג באזור הכפרי של Upper Sandusky, באוהיו. "אין שום מקום להוראה מלאת שנאה, מפצלת ופוגעת בבתי הספר של אוהיו, כולל קהילת החינוך הביתי של המדינה שלנו", אמרה סטפני סידן, המפקחת הזמנית על הוראה ציבורית במחלקת החינוך של אוהיו, ל-Vice News. "אני מגנה באופן נחרץ וקטגורי את האידיאולוגיה והחומרים הגזעניים, האנטישמיות והפשיסטים המופצים".

מאז שהקבוצה התגבשה באוקטובר 2021 היא אימצה בגלוי את האידיאולוגיה הנאצית וקידמה את העליונות הלבנה, תוך שהיא מרתיעה בגאווה את ההורים מלאפשר לילדיהם הלבנים לשחק עם אנשים מכל גזע אחר או ליצור קשר עם אנשים מכל גזע אחר. מנהלים וחברים משתמשים בהשמצות גזעניות, ואנטישמיות ללא בושה, ומצטטים מדי יום את היטלר ומנהיגים נאצים אחרים בערוץ פתוח לציבור.

עם זאת, מה שמטריד עוד יותר הוא שבני הזוג שמנהלים את הערוץ לא רק מלמדים הורים כיצד להכניס את ילדיהם לאידיאולוגיה הפשיסטית הזו, הם גם מעודדים אותם להיפגש בחיים האמיתיים ולהצטרף לקבוצות קיצוניות עוד יותר, אשר יכול לחזק עוד יותר את האמונות שלהם ועלול לדחוף אותם לפעולה אלימה.

מושל אוהיו מייק דה וויין, יחד עם פוליטיקאים נוספים מסרו הצהרות בגנות הקבוצה. אבל גורמים רשמיים באוהיו אומרים שיש מעט מאד פיקוח על חינוך ביתי מצד מועצת החינוך של המדינה. אף על פי שהורים הלומדים בחינוך ביתי נדרשים להגיש עותקים של מערכי השיעור שלהם למדינה, פקיד מחוז המפקח על האזור בו גרים בני לורנס אמר ל-HuffPost, "הורים שמחליטים לחנך את ילדם בבית אחראים לבחירת תכנית הלימודים ומסלול הלימודים".

"אנחנו משקיעים כל כך הרבה כדי לוודא שהילד שלנו יהפוך לנאצי נפלא", מייסד הרשת העונה לשם בדוי "גברת סקסון", אמר לאחרונה בפודקאסט ניאו-נאצי לקידום הקבוצה. העיתונאים והחוקרים שדיווחו על כך, הצליחו לאתר את בני הזוג לאחר שחשפו שהם הבעלים של כלב רועה גרמני בשם בלונדי, שם הכלב של היטלר.

האשה שמנהלת את הרשת היא קטיה לורנס, שנמצאת באמצע שנות ה-30 לחייה, השיקה את הערוץ באוקטובר 2021, כי "היה לה קשה למצוא חומר נאצי מאושר עבור ילדי החינוך הביתי שלה", כפי שאמרה לפודקאסט הניאו-נאצי "Achtung" (זהירות) בשנה שעברה.

ישנן טקסטים מיוחדים מומלצים עם עצות כמו "אל תתנו להם תוכן תקשורתי יהודי", ויש טיפים להבטיח שההורים בחינוך ביתי יעמדו ב"ציות מלאה לחוק" כדי ש"המדינה" לא תתערב.

כשערוץ הטלגרם הגיע למנוי ה-1,000 שלו, חודשים ספורים לאחר השקתו, קטיה לורנס פרסמה תמונה של תלמידי בית ספר גרמנים מבצעים הצדעה נאצית בכיתה, וכתבה: "ממלא את ליבי בשמחה לדעת שיש בסיס כל כך חזק של תלמידי חינוך ביתי ובעלי עניין בחינוך ביתי, שלום ניצחון".

בני הזוג לורנס גם תיארו כיצד משפחתם חגגה את יום הולדתו של היטלר באפיית "עוגת פיהרר".

"אכלנו ארוחת ערב מקסימה, הילדים שלנו חגגו היום את יום הולדתו של אדולף על ידי לימוד על גרמניה ואכילת מאכלים גרמניים אהובים". היא הוסיפה שאפתה "לא מעט פריטי צלב קרס, האחרון שלי עוגת תפוחים של צלב קרס".

ארה''ב אוהיו נאצים חינוך ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד