ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
המשטרה בודקת

אחרי הטענות למעשים חמורים: יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי פורש מתפקידו

יממה אחרי פרסום הטענות נגדו: יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי הודיע כי החליט לפרוש מתפקידו | אתמול טען חימי: "הפרסומים -חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית" | המשטרה פתחה בבדיקה

אחרי הטענות למעשים חמורים: יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי פורש מתפקידו
אבי חימי צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי הודיע הערב (שלישי) כי החליט לפרוש מתפקידו. זאת, בעקבות הטענות למעשה חמור שעשה. אמש חשפה העיתונאית אילה חסון ב'חדשות 13' טענות שמגובות בתיעודים למעשים לא נאותים שביצע עורך הדין אבי חימי.

בתוך כך, המשטרה הודיעה כי היא בודקת את הטענות נגד חימי. "אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, בהתייעצות עם פרקליטות המדינה, בוחן את הפרסום אמש בעניינו של יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי", מסרה המשטרה.

חימי, נזכיר, הודיע כבר לפני מספר שבועות כי לא יתמודד פעם נוספת על ראשות לשכת עורכי הדין. בימים אלו נמצא אבי חימי בראש המאבק נגד הרפורמה במערכת המשפט שמובילה הממשלה ואף נאם בהפגנת הענק בתל אביב.

יו"ר לשכת עורכי הדין הפורש היה אמור להשתתף היום בטקס הסמכת עורכי דין שעברו את מבחני הלשכה אך ביטל את ההשתתפות. עו"ד ליאור שפירא, ממלא מקומו של חימי, יחליף אותו בתפקידו.

אתמול טען חימי כי הפרסומים כלפיו הם "חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית". לדבריו, "אנו עדים לדרך המסוכנת בה פוליטיקאים נואשים פועלים לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם. אני לוקח בחשבון שינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאשלם באהבה. הכפשות לא ירפו את ידיי. אמשיך לפעול כנגד ההפיכה המשטרית שרוצה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית".

עו"ד אבי חימי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד