כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"העובדים היו בהלם"

בגלל דרישה לתשלום: השאירו את התינוק בנתב"ג

זוג הורים בלגי הגיעו לנתב"ג כדי לטוס לבריסל, אך משהובהר להם כי הם צריכים לשלם גם עבור כרטיס לתינוקם, עוררו סערה במקום, השאירו את הילד בעגלתו והמשיכו לכיוון המטוס. משטרת נתב"ג עצרה את השניים ולקחה אותם לחקירה. מנהלת התחנה של ראיינאייר סיפרה: "כל העובדים היו בהלם, לא נתקלנו בדבר כזה אף פעם. לא האמנו למה שאנחנו רואים"

בגלל דרישה לתשלום: השאירו את התינוק בנתב"ג
נתב"ג צילום: Moshe Shai/FLASH90

היום (שלישי) הגיע זוג בלגי יחד עם תינוקם לשדה התעופה בן גוריון כדי לטוס לבריסל. כשהחלו לעבור את הבידוק הבהירו להם כי גם עבור התינוק צריך היה לקנות כרטיס טיסה, אך הזוג עמד על סירובו לשלם עבור כרטיס לתינוק ועורר מהומה במקום.

הזוג הבלגי החליט להשאיר את התינוק בעגלתו, והמשיך לכיוון עמדות הדרכונים. לאחר שהבחינו בדבר, מיהרו דיילים שהיו במקום לקרוא לאנשי משטרת נתב"ג שמצאו את ההורים בדרכם לטיסה ועצרו אותם לחקירה, יחד עם התינוק.

מנהלת התחנה של ראיינאייר סיפרה: "כל העובדים היו בהלם, לא נתקלנו בדבר כזה אף פעם. לא האמנו למה שאנחנו רואים".

מרשות שדות התעופה נמסר: "זוג עם תינוק בעלי דרכון בלגי הגיעו לטיסה של ריינאייר בטרמינל 1 ללא כרטיס טיסה לתינוק. הזוג גם הגיע באיחור לטיסה לאחר סגירת דלפקי הצ'ק-אין של הטיסה. הזוג השאיר את הסל-קל עם התינוק ורצה לעלות לכיוון הבידוק הביטחוני שבטרמינל 1 כדי להגיע לגייט היציאה לטיסה. אחראית המשמרת של שרותי הקרקע QAS החזירה את הזוג לדלפקי הטיסה כדי לקחת את התינוק והזמינה משטרה ואיש ביטחון. הזוג לקח את התינוק".

נתב"ג בן גוריון תינוק בלגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד