כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לקראת הגעת נתניהו

חבר הפרלמנט הצרפתי: "לארח מחבל בפרלמנט זו אנטישמיות"

חבר הפרלמנט הצרפתי התייחס הערב לקבלת הפנים החמה שקיבל המחבל סלאח חמורי בפריז לאחר שגורש מישראל בחודש שעבר ואמר: "חברי פרלמנט מהשמאל אירחו כגיבור באסיפה הלאומית את המחבל סלאח חמורי - זו האנטישמיות החדשה"

חבר הפרלמנט הצרפתי: "לארח מחבל בפרלמנט זו אנטישמיות"
חבר הפרלמנט מאיר חביב צילום: באדיבות לשכתו

לקראת הגעתו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו לביקור בצרפת, חבר הפרלמנט הצרפתי התייחס הערב לקבלת הפנים החמה שקיבל המחבל סלאח חמורי בפריז לאחר שגורש מישראל בחודש שעבר ואמר: "חברי פרלמנט מהשמאל אירחו כגיבור באסיפה הלאומית את המחבל סלאח חמורי - זו האנטישמיות החדשה".

עוד הזכיר חבר הפרלמנט במסגרת נאומו במליאה את הצביעות של חלק מהשמאל וכלי תקשורת מסויימים: "ביום שישי האחרון ציינו את יום השנה ה-78 לשחרור מחנה אושוויץ, יום השואה הבינלאומי. יום שישי הוא היום הסמלי, במהלכו החליט מחבל לרצוח שבעה אזרחים מחוץ לבית כנסת בירושלים, מתוכם פליטה מאוקראינה. אם צרפת גינתה - ואני מברך על כך, השמאל וכלי תקשורת מסוימים דיברו על "מתנחלים יהודים" ו"חרדים" כדי להצדיק בחצי מילה את הטרור - אותו הטרור שפוגע בפריז או בניס".

עוד הוסיף חביב: "אף מלה של גינוי מאותם אנשים שדיברו יומיים קודם לכן על מעשי טבח כשישראל התגוננה וניטרלה "פצצות מתקתקות" לפני שיצאו לפעולה. אותם אנשים אירחו כגיבור באסיפה הלאומית את סלאח חמורי, חבר בחזית העממית, ארגון טרור שאחראי בין היתר לפיגוע הרצחני ברחוב קופרניק בצרפת! לארח במקדש הדמוקרטיה שלנו, מחבל שהודה שתכנן לפגוע ברב הראשי לישראל, זו האנטישמיות החדשה. לא אנטי-ציונות, אנטישמיות".

הוא סיים את נאומו עם תהיה בפני חברי הפרלמנט: "48 שעות לפני פגישתם של ראש ממשלת ישראל ונשיא הרפובליקה בארמון אליזה, מהן המחוות החזקות שבכוונת צרפת לעשות כלפי ממשלת ישראל במאבקה בטרור?".

מאיר חביב טרור פלסטיני טרור צרפת הפיגוע בנווה יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד