כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
צה"ל ושב"כ חוקרים

הפיגוע בצומת תפוח: הנהג הסגיר את עצמו, טוען שמדובר בתאונה

צה"ל ניהל מצוד אחר רכב מסחרי שפגע הערב בשני חיילים בצומת תפוח ונמלט מהמקום. כעבור זמן הנהג הסגיר את עצמו וטען כי מדובר בתאונת דרכים | מהזירה פונו שניים שנפצעו באורח בינוני וקל לבית החולים בלינסון בפתח תקווה באמצעות מסוק | כל הפרטים

ארכיון
ארכיון צילום: הצלה ללא גבולות

שני חיילים נפצעו הערב (שלישי) במה שנראה כמו פיגוע דריסה שאירע בצומת תפוח בשומרון. לוחמי צה"ל שהבחינו בנעשה הגיבו בירי אך לא הצליחו לעצור את רכב המחבל. שני הנפגעים, שנפצעו באורח בינוני וקל, חיילים כאמור, פונו לבית החולים בלינסון. אחד מהם פונה באמצעות מסוק.

הרכב המסחרי שפגע בצעירים נמלט והתנהל אחריו מצוד נרחב באזור. צה"ל מסר כי "התקבל דיווח על פיגוע דריסה במרחב צומת תפוח שבחטיבת שומרון" וכי "הפרטים בבדיקה".

אולם כעבור זמן נהג הרכב הפוגע הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון וטען בחקירתו כי לא מדובר בפיגוע כי אם בתאונת דרכים. טענה שנבחנת כעת על ידי חוקרי צה"ל והשב"כ. בצה"ל מאשרים כי הנפגעים הינם שני חיילי צה"ל וכי הנהג החשוד בדריסה נמצא כעת בידי כוחות הביטחון ונחקר. 

מוקדם יותר הערב, הודיע ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כי שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו וחיזק את ידיו. "תושבי השומרון ועם ישראל כולו עומדים כחומה בצורה לצד לוחמי צה"ל הגיבורים. אנחנו עם חזק ואנחנו ננצח", אמר לו דגן.

עוד מוסיף דגן: "אבו מאזן מנסה להצית גל טרור ברחבי המדינה וממשלת הימין צריכה להתנהג אליו כמו שמתנהגים אל מחבל, אבו מאזן וחבריו המחבלים מנסים את הממשלה החדשה, שוב ושוב ושוב, אם הממשלה רוצה למנוע גל טרור בכל רחבי הארץ, היא חייבת להורות לצהל עוד הלילה, לצאת למבצע צבאי נחוש כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית. ביום שאבו מאזן יחשוש מדפיקה על הדלת השטח יפסיק לבעור. ממשלת הימין חייבת לשנות את הפרדיגמה הבטחונית הכושלת של הממשלה היוצאת, אנחנו מתיישבי השומרון, יחד עם כל עם ישראל חזקים ומאמינים ונתגבר על הטרור. הכדור נמצא בידיים של הממשלה, ואנחנו סומכים עליה שתחזיר מלחמה שערה ותקדים התקפה למגננה אל מול הרשות הפלסטינית הטרוריסטית".

פיגוע דריסה צומת תפוח יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד