כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מסע ישועות

אירוע חסר תקדים במרוקו לרגל הילולת ר' יצחק אבוחצירא

חסר תקדים: מסע הישועות של צדיקי מזרח ומערב לסגולה המיוחדת על ציונו של רבי יצחק אבוחצירא. הסגולה המפורסמת של רכישת בקבוק משקה ביום ההילולא של הצדיק הפלאי ממרוקו, תבוצע עבורכם על ידי צדיקי הדור סמוך לציונו הקדוש • הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, הגאון הגדול רבי רפאל אלקריף שליט"א ומרן עמוד הישועות רבי שמעון גלאי שליט"א

אירוע חסר תקדים במרוקו לרגל הילולת ר' יצחק אבוחצירא
צדיקי הדור צילום: באדיבות המצלם

תכונה רבה לקראת מסע הישועות יוצא הדופן של צדיקי הדור, בשליחות 'קופת העיר' – ארגון הצדקה אשר עליו סמכו את ידיהם כל רבותינו גדולי הדור האחרון.

הסגולה המפורסמת לקנות בקבוק משקה ביום ההילולא של הצדיק הפלאי רבי יצחק אבוחצירא זיע"א, ולהדביק עליו פתק עם השם לישועה, ולאחר מכן לשמור את הבקבוק עד ליום ההילולא הבא, ידועה לכל.

לרכישת בקבוק משקה שיונח אצל קברו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל – הקליקו כאן

כעת, יצאה קופת העיר ביוזמה יוצאת דופן, לשלב את הסגולה הזאת עם כוח התפילה של צדיקי הדור על ציונו של אותו צדיק קדוש ונשגב, ביום ההילולא עצמו.

ואכן, ביום י"ד בשבט יגיעו אל הציון הקדוש שבעיר טולאל במרוקו, שלושה מגדולי הרבנים בדור, עמוד הישועות מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א והגאון הגדול רבי רפאל אלקריף שליט"א.

כך ייפגשו צדיקי מזרח ומערב, על חלקת הציון של הצדיק הפלאי, מאבותיה של משפחת הצדיקים לבית אבוחצירא, ואשר נרצח בידי ערבים בני עוולה בעיר טולאל, בה נטמן גופו הקדוש.

רבי יצחק אבוחצירא, היה בנו של ה'אביר יעקב' זיע"א. סידנא הבבא סאלי זצ"ל, היה אחיינו של רבי יצחק, והיה תלמיד מובהק שלו.

בחלקת הציון של הצדיק הפלאי ממרוקו יערכו הרבנים מעמד תפילה מרטיט ומרגש במיוחד, הם יקרעו את השמים בתחינה ובזעקה עבור כלל ישראל ובמיוחד עבור תורמי 'קופת העיר' שלמענם נערך המסע המרגש הזה.

בהילולה יערכו גדולי הדור ברוב עם את "סגולת המשקה" הנודעת לישועה בטוחה בזכות הצדיק.

על פי הסגולה העתיקה, גדולי הדור יניחו אצל קבר הצדיק בקבוק משקה שעליו מודבק שמו של התורם ובקשתו המיוחדת. בקבוק לכל תורם.

לאחר תקיעת השופרות וסיבוב הציון שבע הקפות, עם זעקות 'השם הוא האלוקים' – יברכו גדולי הדור את התורמים ויקדישו את בקבוקי המשקה לישועתם.

בקבוקי המשקאות ישלחו לתורמים מיד עם הגעת המשלחת ארצה, לאחר ההילולה. את הבקבוק יש לטמון במקום שמור – ובזמן הישועה לברך על המשקה ולהודות לשם השם. לאחר מכן, יש לשמור את שארית המשקה עד י"ד שבט של השנה הבאה, ולשוב אל ציונו של הצדיק להודות על הישועה.

הרבנים שליט"א ממליצים לתורמים להתחיל להתכונן לשמחה שתפקוד את ביתם. "זכותו של הצדיק גדולה ועצומה", הם אומרים, "הסגולה הזאת שהיתה מקובלת מדורי דורות, בדוקה ומנוסה על ידי אנשים רבים כל כך, רואים ישועות בעיניים! תתחילו להתכונן לשמחות שיפקד את בתיכם בעזרת ה'".

לרכישת בקבוק משקה שיונח אצל קברו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל – הקליקו כאן

קופת העיר רבי יצחק אבוחצירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד