כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
על רקע המצב הביטחוני

רבני המשטרה בתפילה מיוחדת לשלום השוטרים: 'מסכנים את חייהם' | תיעוד

רבני המשטרה התכנסו היום לתפילה מיוחדת לשלומם של השוטרים ואנשי כוחות הביטחון | במקביל, אלפי שוטרים ולוחמי מג"ב בכל רחבי הארץ עצרו את פעילותם לאמירת פרקי תהילים

רבני המשטרה בתפילה מיוחדת לשלום השוטרים: 'מסכנים את חייהם' | תיעוד
תפילת רבני המשטרה צילום: דוברות המשטרה

המצב הביטחוני בתקופה האחרונה מאתגר את הציבור הישראלי בכלל ואת כוחות הביטחון, שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבי המשטרה בפרט. הפיגוע הרצחני שהתרחש בשבת בנווה יעקב חידד את הרצון של רבני משטרת ישראל, בפיקודו של רב המשטרה, נצ"מ הרב רמי ברכיהו ורב מג"ב, רפ"ק הרב יצחק בלייכברד, בצורך הדחוף לאחד את הנושאים בנטל הביטחוני ולחזקם בתפילה מיוחדת.

היום (רביעי), לראשונה בתולדות משטרת ישראל, התאספו כל רבני המשטרה ומג"ב בבית הכנסת של מחוז מרכז על מנת לשאת תפילה לשלומם של הלוחמים והשוטרים המסכנים את חייהם. אל רבני המשטרה הצטרפו אלפי שוטרים ולוחמים בכל קצוות הארץ, שעצרו לרגע את מלאכתם ונשאו יחד תפילה לבורא עולם על מנת שישמור על עם ישראל וייתן את הכוחות לאנשי כוחות הביטחון, על מנת לעמוד באתגרים המיוחדים הצפויים בתקופה הקרובה.

בשעה 13:00 בדיוק אמרו אלפי השוטרים כמה פרקי תהילים. רב משטרת ישראל, נצ"מ הרב רמי ברכיהו אמר לרבני המשטרה כי הוא "חש את גודל האחריות המוטלת על כתפי השוטרים הלוחמים והמתנדבים ואת הצורך שלנו לחזק אותם בכל אתר ואתר. עם ישראל חב חוב של קדושה וכבוד לשוטרים שמסכנים את חייהם בכל יום וליל ובכל מקום על מנת לאפשר את קיומם של חיים תקינים ברחבי מדינת ישראל".

רב מג"ב, רפ"ק הרב יצחק בלייכברד, מהוגי תפילת ההמונים, ציין כי הוא "חש גאווה גדולה להיות בין לובשי המדים המשלבים ביד אחת את ספר התנ"ך ואת משא הדורות וביד האחרת את הנשק שנועד להגן על תושבי מדינת ישראל". הרב ציין כי "בפגישותיו היומיומיות עם לוחמי מג"ב ברחבי המדינה, ובעיקר במוקדי העימותים, הוא חש את העוצמה הגלומה בכל אחד מהם והתפילה שחברו כולם ביחד לומר בעת ובעונה אחת מוסיפה כוחות על למשימות המורכבות שלהם".

תפילה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד