כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מהזנים הטובים בעולם

"בקרת איכות חסרת תקדים": הבשורה של טרקלין הבשר

בקרת האיכות של 'אשפר' הינה ייחודית וחסרת תקדים, כשכל מוצר עובר תהליכים קפדניים בכל הפרמטרים האפשריים, לצד חותמת הכשרות המהודרת ביותר • כל הפרטים על מותג הבשר המוביל ועל ההצהרה החשובה של מרן חכם שלום כהן זצוק"ל

"בקרת איכות חסרת תקדים": הבשורה של טרקלין הבשר
בשרים משובחים צילום: FREEPIK

חברת הבשר 'אשפר' היא מותג ושם דבר בעולם הבשר כבר כמעט ארבעה עשורים, שבהם קיבעה את מקומה כמובילה בשיווק הבשר האיכותי והמשובח ביותר בכשרות המהודרת ביותר ובמחירים שמתאימים לכל אחד.

אמרת 'אשפר' אמרת איכות. הסטנדרטים שמציבים ב'אשפר' הם מהגבוהים ביותר בתחום, כל מוצרי הבקר והעוף הם מהזנים הטובים בעולם, כדי לדאוג לנתחים משובחים וטעימים. זה תהליך ארוך שמתחיל עוד בבחירת העדרים, בהקפדה על המרעה, ובתהליכי ייצור מהמתקדמים ביותר.

בקרת האיכות, היא חסרת תקדים וייחודית, כשכל מוצר עובר בכמה תהליכים קפדניים של בקרת איכות מדוקדקת בכל הפרמטרים האפשריים, לצד דאגה לתנאים המוקפדים ביותר במשטחות ובמפעלי הבשר בארץ ובחוץ לארץ.

ההקפדה לא נעצרת בשערי מפעלי הבשר והמשחטות, אלא נשמרת לאורך כל הדרך, כדי לוודא שהבשר שמגיע אליכם הגיע בצורה הכי טובה שיש.

הכשרות המהודרת זה סוד הקיום של 'אשפר', העומדת תחת השגחת בד"ץ נוה ציון מיסודו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל.

למעשה, כל ההקמה של 'אשפר' נועדה כדי לספק בשר כשר למהדרין מן המהדרין לציבור בני התורה. מנכ"ל 'אשפר' הרב יצחק עובדיה היה הנחשון, שפרץ את הדרך בנושא הזה, וכיהודי תלמיד חכם וירא שמים, שנהנה מאמונם וקרבתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל מכל העדות והחוגים, פעל במסירות להקמת החברה, בימים שבהם בשר חלק לכל הדעות, היה כמעט בלתי ניתן להשגה.


כינוס אצל ראשי בד"ץ נווה ציון • יח"צ

על פי הוראותיו והנחיותיו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, הוקמה החברה, בהכוונתם ובעידודם, של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף, מרן הגאון רבי יהודה צדקה ומרן הגאון רבי בן ציון אבא שאול, זכר צדיקים לברכה.

מראשית הדרך, פעלו בראשות הבד"ץ הגאון הגדול רבי שלמה בן שמעון שליט"א גאב"ד נוה ציון והגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א רבה של בני ברק, ומי שנושאים כיום בעול הבד"ץ וההשגחה.

הדרך שהתוו הייתה ברורה: לדאוג שהבשר יהיה בכשרות הכי מהודרת אליבא דכולי עלמא, לכל הדעות והשיטות, ולשם כך נוהגים בשחיטה בשורה של חומרות שאין כדוגמתן בשום מקום אחר, כדי לוודא שכולם יוכלו לאכול מהבשר ללא שום חשש.

מרן ראש הישיבה, קבע כללים ברורים וקפדניים הנשמרים באדיקות, כך בין היתר היה מקפיד שלפני כל שחיטה, אפילו במשחטות ומפעלים שכבר שחטו בהם בעבר, קודם כל יבקרו ראשי הבד"ץ ויבדקו שוב בדקדקנות את כל ההליך ורק לאחר מכן יתחילו בליין.

מעת לעת היה מגיע מרן ראש הישיבה זצוק"ל בעצמו לעקוב אחר השחיטה, ובודק את כל המסלול, מתעכב על כל תחנה ותחנה, משוחח עם המשגיחים ומוודא שהכל נעשה בהתאם להוראותיו על פי כל החומרות וההידורים.

אפשר לסכם את כל זה, במשפט אחד שאמר מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, בהתבטאות נדירה, בסיום סיור מיוחד שקיים והעיד בפה קודשו: "אני אוכל רק משחיטת נווה ציון".

עם הסתלקותו לגנזי מרומים של מרן ראש הישיבה, ניאותו הרבנים הגאונים הגאון הגדול הרב שלמה בן שמעון שליט"א והגאון הגדול הרב מסעוד בן שמעון שליט"א רבה של בני ברק, ליטול עליהם את העול הכבד, להמשיך בהנהגת הבד"ץ והכשרות וכל העניינים הנלווים, לצד רבני וחברי הבד"ץ, ובהם כאמור חתניו הגדולים של מרן ראש הישיבה, הגר"י חיון והגר"י זיאת, שמרן סמך ידו עליהם, ונתן להם לאורך השנים הנחיות מדויקות ומפורטות כיצד לנהוג בכל דבר ועניין.

כך ב'אשפר' משלבים בין האיכות המשובחת והכשרות המהודרת, כשבין בזה ובין בזה אין מקום לפשרות, והכל נעשה ברמה הגבוהה ביותר.

והמחיר? טוב ששאלתם. ב'אשפר' עושים הכל כדי להוזיל את המחירים ולאפשר לבני התורה ומשפחות ברוכות ילדים, להתענג על המוצרים האיכותיים במחיר השווה לכל כיס ולכל נפש.

את מוצרי הבשר והעוף, תוכלו למצוא בטרקלין הבשר של 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, מקום שהציב סטנדרטים חדשים בחוויית הקנייה והשירות, וכן ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. חפשו את סמל האיכות. 

אשפר נווה ציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד