כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מתיחות בדרום

צבע אדום בעוטף עזה ובשדרות: רקטה יורטה על ידי כיפת ברזל

התחממות בדרום: אזעקת צבע אדום נשמעה במספר יישובים בעוטף עזה ובשדרות. מדובר צה"ל נמסר כי רקטה אחת שוגרה ויורטה ע"י לוחמי כיפת ברזל. מעיריית שדרות נמסר: לא זוהו נפילות בעיר. במועצה האזורית שער הנגב עדכנו כי לאחר בדיקה לא אותרו נפילות בשטחי המועצה

צבע אדום בעוטף עזה ובשדרות: רקטה יורטה על ידי כיפת ברזל
כיפת ברזל בפעולה צילום: Edi Israel/Flash90

אזעקת צבע אדום נשמעה אחר הצהריים (רביעי) במספר יישובים בעוטף עזה ובעיר שדרות. תושבים דיווחו על שמיעת פיצוצים. רקטה אחת שוגרה מרצועת עזה ויורטה על ידי כיפת ברזל.

מעיריית שדרות נמסר כי לא היו נפילות בעיר וככה"נ הרקטות יורטו. גם במועצה האזורית שער הנגב עדכנו כי לאחר בדיקה לא אותרו נפילות בשטחי המועצה.

מדובר צה"ל נמסר כי בהמשך לדיווח הראשוני, זוהה שיגור אחד מרצועת עזה אשר יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

במהלך האזעקה שנשמעה בשדרות, נפצעה אישה כבת 50 שהחליקה ונפגעה קל בדרכה למרחב המוגן. לאחר טיפול ראשוני בבית היא פונתה באמבולנס מד"א להמשך בדיקות בבית חולים. ממד"א נמסר כי פרט לכך לא התקבלו קריאות על נפגעים.

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן מסר בתגובה לירי מרצועת עזה: "אסור להבליג. אני מצפה מהממשלה לעמוד בהבטחותיה ולהורות על תגובה עוצמתית באופן מיידי ולא לחכות. שקט יענה בשקט, והשקט הופר כעת. זה הזמן לומר לאויבינו: לא נסבול טפטופים"

בסוף השבוע תקף צה"ל מטרות טרור של חמאס ברצועה, בתגובה לירי הרקטות שבוצע לעבר אשקלון. גם במהלך התקיפות, שהתבצעו בלילה שבין חמישי לשישי נמשך ירי הרקטות ואזעקות נשמעו בכמה יישובים במועצה האזורית אשכול ובכפר עזה. בכל השיגורים לא דווח על נזק או נפגעים.

הירי לעבר אשקלון התבצע על רקע האיומים של ארגוני הטרור להגיב לפעילות החריגה בג'נין, במהלכה נהרגו לפחות שמונה מחבלים ואזרחית.

אזעקת צבע אדום עוטף עזה כיפת ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד