כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מזכה הרבים

הרב יגאל כהן קיים ביקור מיוחד בכפר חב"ד

הרב יגאל כהן, קיים ביקור מיוחד בכפר חב"ד בעיצומו של היום בו מציינים בחב"ד את היום בו קיבל הרבי מליובאוויטש זי"ע את ההנהגה | את הרב כהן ליוו משלחת רבנים בראשות המרא דאתרא של הכפר

הרב יגאל כהן קיים ביקור מיוחד בכפר חב"ד
ביקור מיוחד בכפר חב"ד צילום: עקיבא שיינברגר

ביקור מיוחד התקיים היום בכפר חב"ד: הגאון הרב יגאל כהן שליט"א, ראש מוסדות 'יביע אומר', פוסק הלכה, מזכה הרבים ומחשובי הרבנים הספרדים בארץ הקודש, ערך היום (רביעי) ביקור בכפר חב"ד.

הביקור נערך בעיצומו של יו"ד שבט, יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ זי"ע, הרבי הקודם מחב"ד, ויום קבלת ההנהגה של הרבי מליובאוויטש זי"ע.

ביקורו של הרב כהן נפתח בלשכתו של המרא דאתרא הגאון החסיד הרב מאיר אשכנזי שליט"א, יחד עם הרבנים, חברי המשלחת, הרב מנחם מענדל והבה, ראש כוללי "תורה שלמה" בארץ הקודש וראש כולל בכפר חב"ד והרב ברוך ציקוואשוילי, רב בית הכנסת 'שטיינבאך שול' בכפר חב"ד ויו"ר מכון דעת לישראל.

במהלך המפגש דובר על מסירות נפשם של שלוחי חב"ד, על חינוך ילדי השלוחים, על הגעה לקהלים רחבים ועל רבנות במאור פנים. הרב כהן סיפר על פעולותיו בכל רחבי הארץ והעולם לקירוב רבים מאחינו בני ישראל לאבינו שבשמים.

הרב כהן, הסוחף רבבות באמצעות דרשותיו הידועות על אמונה וביטחון, שמע מחברי המשלחת על החידושים הגדולים של תורת החסידות בעניין השמחה והביטחון.

מלשכת הרב המשיכה המשלחת לבית 770 בכפר, שם התקבלו על ידי מנהל בית 770 הרב מנחם לאטר שליווה את הרב כהן וחברי המשלחת להעתק חדרו הק' של הרבי. הרב לאטר סיפר לרב כהן על ייחודיותו של בית 770 ועל ההתבטאויות המופלאות של הרבי מליובאוויטש זי"ע במהלך בנייתו.

בסיום הביקור העניקו חברי המשלחת סדרת ספרים לרב כהן: 'שמחה וביטחון בהשם' (ליקוט שיחות של הרבי בנושא), ספר מסדרת שו"ע המבואר של 'מכון דעת לישראל' וקובץ 'הלכה בטעמה' של כוללי 'תורה שלמה'. הרב כהן הביע את התפעלותו מהספרים וציין בהתלהבות כי חברי המשלחת ידעו איזה ספרים להביא לו.

בסיום הביקור נעמדו חברי המשלחת לתצלום משותף למרגלות בניין 770.

כפר חב''ד הרב יגאל כהן בית 770

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד