ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אישה נוספת נלכדה

תאונה קטלנית בבירה: נהג והולכת רגל נהרגו

הולכת רגל נפגעה מרכב בשכונת עמק רפאים בירושלים ונהרגה, גם מותו של הנהג נקבע בזירה | מהרכב חולצה פצועה נוספת שסובלת מפגיעה רב מערכתית | המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות

תאונה קטלנית בבירה: נהג והולכת רגל נהרגו
זירת התאונה צילום: הערשי פרלמוטר, כב"ה מחוז ירושלים

שני בני אדם נהרגו הערב (רביעי) בתאונה קטלנית שאירעה בשכונת עמק רפאים בירושלים. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות וצוותי זק"א מטפלים בגופות ההרוגים בזירה.

התאונה התרחשה מעט אחרי השעה 22:00, אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על תאונה קשה ברחוב עזריאל הילדסהימר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 40 (ככל הנראה הולכת רגל) וגבר כבן 60 שלכוד ברכב ללא סימני חיים וקובעים את מותם ומעניקים טיפול רפואי לאישה לכודה ברכב בהכרה.

לאחר פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש, חובשים ופראמדיקים של מד"א מפנים לבי"ח שערי צדק אישה כבת 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

פאראמדיק מד"א, מורד אברהים וחובש בכיר במד"א משה חמד סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. היה גשם סוער והרחוב היה רטוב. אישה כבת 40 שכבה בצד הכביש כשהיא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. במרחק של מספר מטרים ממנה נלכדו גבר ואישה בתוך רכב שהיה הפוך על צידו עם פגיעות פח קשות בכל צדדיו. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ומותו נקבע בשטח והאישה הייתה בהכרה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר פעולות החילוץ העברנו את הפצועה מהרכב לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה."

זירת התאונה | תיעוד מבצעי מד"א.

בן ציון קאזין, חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב שהתהפך והולכת רגל. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב ושל הולכת הרגל עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כוחות כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

תאונת דרכים קטלנית עמק רפאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד