כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עד להודעה חדשה

מכה לקרעי: התוכנית לסגירת התאגיד הוקפאה

ראשי הקואליציה החליטו להתמקד בהעברת הרפורמה המשפטית ולדחוק הצידה נושאים אחרים. בעקבות כך, תוכניתו של שר התקשורת לסגירת התאגיד הוקפאה

מכה לקרעי: התוכנית לסגירת התאגיד הוקפאה
שלמה קרעי נואם צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראשי הקואליציה החליטו השבוע שלא לקדם שום תכנית אחרת זולת הרפורמה המשפטית - וזאת עד להודעה חדשה, כך דווח ב'חדשות 12'. המשמעות של ההחלטה היא, שהרפורמה שהתכוון להציג שר התקשורת שלמה קרעי תידחה והחשש מסגירת התאגיד הוסר לעת עתה.

מטרת ההחלטה היא להתמקד רק בקידום הרפורמה במערכת המשפט ולא לעסוק בסוגיות אחרות. בתאגיד לפי שעה לא הגיבו על ההחלטה. בתוך כך, מחר (שישי) צפויה להתקיים כמתוכנן הפגנה בסינמטק תל אביב בהשתתפות כוכבי 'החינוכית' לדורותיהם.

כזכור, שר התקשורת שלמה קרעי התכוון להכריז על קיצוץ של מאות מיליוני שקלים בתקציב התאגיד, אך כאמור המהלך לא ייצא לפועל לפי שעה. השר קרעי אמר לאחרונה בריאיון ל'ערוץ 12': "אין מקום לשידור ציבורי במדינת ישראל". הוא הוסיף: "תהיה הסרת חסמים ופתיחת השוק לתחרות. מקווה שזה ייכנס לחוק ההסדרים הקרוב".

קרעי הצהיר בריאיון: "התקציב של התאגיד יקוצץ במאות מיליונים. מאות המיליונים האלה היום הולכים לשחקן יחיד בשוק (תאגיד השידור הציבורי) וחוסמים את כל התחרות בשוק. אני רוצה לפתוח פיות, לא לסתום. במקום לשים ארבע מאות מיליון בתאגיד, שרק איתם הוא יכול לעשות הפקות מקור וכל יתר הערוצים לא יכולים לעשות - נמנף את זה".

שלמה קרעי תאגיד השידור הציבורי הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד