כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הסגולה המיוחדת

ביום ראשון זה קורה: מסע הישועות לעיר טולאל שבמרוקו

הסגולה המיוחדת של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל, רבו של סידנא בבא סאלי ובנו של מרן ה'אביר יעקב' זיע"א • על ציונו הקדוש יניחו צדיקי הדור את בקבוק המשקה ועליו פתקה עם שמכם והישועה שאתם מבקשים • הרבנים ממליצים: תתחילו להתכונן, השמחה תפקוד את בתיכם בקרוב מאוד

ביום ראשון זה קורה: מסע הישועות לעיר טולאל שבמרוקו
ציון ר' יצחק אבוחצירא צילום: באדיבות המצלם

מסע הישועות במרוקו מתקרב, וברחבי העולם היהודי גובר העניין סביב האירוע הראשון מסוגו, במסגרתו יגיעו צדיקי מזרח ומערב למעמד נורא הוד שבמסגרתו יפעלו ישועות עבור רבים הזקוקים לישועה.

המסע יתקיים ביום ראשון הקרוב, ובו ישתתפו עמוד הישועות מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א והגאון הגדול רבי רפאל אלקריף שליט"א.


הרבנים יגיעו אל הציון הקדוש שבעיר טולאל במרוקו, על חלקת קברו של הצדיק הפלאי רבי יצחק 'הגדול' אבוחצירא זכר קדוש לברכה, מאבותיה של משפחת הצדיקים לבית אבוחצירא, ואשר נרצח בידי ערבים בני עוולה בעיר טולאל, בה נטמן גופו הקדוש.

רבי יצחק אבוחצירא, היה בנו של ה'אביר יעקב' זיע"א. סידנא הבבא סאלי זצ"ל, היה אחיינו של רבי יצחק, והיה תלמיד מובהק שלו.

הסגולה המפורסמת לקנות בקבוק משקה ביום ההילולא של הצדיק הפלאי רבי יצחק אבוחצירא זיע"א, ולהדביק עליו פתק עם השם לישועה, ולאחר מכן לשמור את הבקבוק עד ליום ההילולא הבא, ידועה לכל.
כעת, יצאה קופת העיר ביוזמה יוצאת דופן, לשלב את הסגולה הזאת עם כוח התפילה של צדיקי הדור על ציונו של אותו צדיק קדוש ונשגב, ביום ההילולא עצמו.

לקבלת בקבוק משקה שיונח אצל קברו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל – הקליקו כאן

ואכן, המוני יהודים מכל רחבי הארץ והעולם כבר החלו להירשם ולבקש שצדיקי הדור יכינו גם עבורם בקבוק של 'משקה', לישועתם הפרטית.

חשוכי ילדים רח"ל, מעוכבי שידוכים, אנשים הסובלים ממחלות שונות ל"ע, הורים שדואגים לגורלם הרוחני של ילדיהם, אנשים הסובלים מבעיות קשות בשלום בית, יהודים השקועים בחובות כספיים וזקוקים לישועה גדולה – כל אלו חברו יחד, ופנו איש איש עם תרומתו, עם שמו לברכה ולישועה.

ואכן, ביום ראשון הקרוב, י"ד בשבט, בחלקת הציון של הצדיק הפלאי ממרוקו יערכו הרבנים מעמד תפילה מרטיט ומרגש במיוחד, הם יקרעו את השמים בתחינה ובזעקה עבור כלל ישראל ובמיוחד עבור תורמי 'קופת העיר' שלמענם נערך המסע המרגש הזה.

הם יתחננו לפני בורא עולם שבזכות הצדיק הפלאי השוכן במקום, ייעתר לתפילתם של הזקוקים לישועה, יעניק להם ילדים טובים, שידוכים טובים, פרנסה טובה ברווח ובלי צמצום, רפואה שלמה ובריאות טובה, נחת, שמחה, אושר ועושר מתוך בריאות ושלוות נפש.

על פי הסגולה העתיקה, גדולי הדור יניחו אצל קבר הצדיק בקבוק משקה שעליו מודבק שמו של התורם ובקשתו המיוחדת. בקבוק לכל תורם.

לאחר תקיעת השופרות וסיבוב הציון שבע הקפות, עם זעקות 'השם הוא האלוקים' – יברכו גדולי הדור את התורמים ויקדישו את בקבוקי המשקה לישועתם.

בקבוקי המשקאות ישלחו לתורמים מיד עם הגעת המשלחת ארצה, לאחר ההילולה. את הבקבוק יש לטמון במקום שמור – ובזמן הישועה לברך על המשקה ולהודות לשם השם. לאחר מכן, יש לשמור את שארית המשקה עד י"ד שבט של השנה הבאה, ולשוב אל ציונו של הצדיק להודות על הישועה.

הרבנים שליט"א ממליצים לתורמים להתחיל להתכונן לשמחה שתפקוד את ביתם. "זכותו של הצדיק גדולה ועצומה", הם אומרים, "הסגולה הזאת שהיתה מקובלת מדורי דורות, בדוקה ומנוסה על ידי אנשים רבים כל כך, רואים ישועות בעיניים! תתחילו להתכונן לשמחות שיפקד את בתיכם בעזרת ה'".

לקבלת בקבוק משקה שיונח אצל קברו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל – הקליקו כאן>>>

רבי יצחק אבוחצירא קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד