ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הביע הזדהות

יו"ר ארגון הבריאות העולמי בישראל הגיע לבקר את משפחות הפצועים

יו"ר ארגון הבריאות העולמי בישראל, הגיע לבקר את משפחות הפצועים בשערי צדק והביע הזדהות עם העם הישראלי. "ברצוני להביע סולידריות ותמיכה ולחזק את ידיכם. ימים לא פשוטים עוברים על העם היהודי"

יו"ר ארגון הבריאות העולמי בישראל הגיע לבקר את משפחות הפצועים
מימין: ד"ר טוד זלוט, מנהל יחידת הטראומה, ד"ר מישל טירן, ופרופ׳ עופר מרין, מנכ"ל שערי צדק צילום: שערי צדק

יו"ר ארגון הבריאות העולמי בישראל, ד"ר מישל טירן הגיע לבקר את משפחות הפצועים בשערי צדק ולהביע הזדהות עם העם הישראלי, בביקורו נפגש ד"ר טירן עם פרופ' עופר מרין מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק.

במפגש הציג פרופ' מרין פעילותו של שערי צדק ונסון ארוך השנים במתן סיוע והירתמות בעתות חירום לרבות משלחות הומניטריות, טיפול בפצועים באירוע רב נפגעים ובפצועי פיגוע.

ד"ר טוד זלוט, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בשערי צדק סיפר על ד"ר דוד אפלאום ז"ל קודמו בתפקיד שנרצח בפיגוע במושבה הגרמנית לפני כ-20 שנה. ד"ר זלוט הציג את המורכבויות בטיפול בשעת חירום במקרים של אירועי טרור את תכניות העבודה לטיפול במגוון אוכלוסיות ומתן מענה כוללני פיזי ונפשי למטופלים, למשפחותיהם ולצוותים המטפלים.

לאחר מכן ד"ר טירן נפגש עם פצועי הפיגועים שאירעו בסוף השבוע האחרון ובני משפחותיהם הביע תמיכתו בהם ואמר, "ברצוני להביע סולידריות ותמיכה ולחזק את ידיכם. ימים לא פשוטים עוברים על העם היהודי. חשוב לי שתדעו שלבי אתכם הפצועים והמשפחות. אני שמח לראות שאתם מטופלים בידי צוות מקצועי ומלא בחמלה. מאחל לכם ולבני משפחותיכם רפואה שלמה ושנדע ימים טובים יותר".

 

 

שערי צדק ארגון הבריאות העולמי פצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד