כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"איש אלים ובריון"

הסתה לאלימות: עורך הדין ייחקר? המשטרה ממליצה

יממה אחרי שהתבטא כי "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה - לא אהסס להשתמש באש חיה", המשטרה ממליצה לפתוח בחקירה פלילית נגד עורך הדין דוד חודק | החשד המסתמן הוא הסתה לאלימות | עורכת הדין תקפה את חבריה שמחאו לו כפיים

הסתה לאלימות: עורך הדין ייחקר? המשטרה ממליצה
עו"ד דוד חודק צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

משטרת ישראל המליצה לפתוח בחקירה פלילית נגד עורך הדין דוד חודק שאמר אמש בכנס לשכת עורכי הדין באילת: "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה - לא אהסס להשתמש באש חיה". החשד המסתמן הוא הסתה לאלימות.

במקום להיות עצור או בחדר חקירות, נהנה עו"ד חודק לאורך היום מתשומת לב תקשורתית כשהוא מתראיין ומתבצר בדבריו, לא חוזר בו ואף מסביר למה התכוון.

בתוך כך, בכנס לשכת עורכי הדין באילת היום (חמישי) תקפה עו"ד ענת קאופמן, יו"ר הוועדה לביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין בחריפות את דבריו של עו"ד חודק ואמרה בין היתר כי "הדברים של עו"ד חודק אתמול היו אלימים, עברייניים, פליליים. כך נראה איש אלים ובריון".

בדבריה התייחסה עו"ד קאופמן גם למחיאות הכפיים שנשמעו בעקבות הדברים ואמרה: "מה שהיה נורא אתמול, לא פחות מדבריו, היו מחיאות הכפיים. זה מדהים. אנחנו בכנס עורכי דין, אלה שמקצועם הוא שמירה על החוק, על שלטון החוק, ויש בתוכנו כאלה שמוחאים כפיים למי שקורא להם לשאת נשק ולירות על אחיהם, רק כי הפסיד בבחירות וכי סבורים שהרפורמה בעייתית ביותר".

לפי הדיווח של אביתר בר און בגל"צ, עו"ד דוד חודק, הינו עד תביעה בתיק 1000 שבו נאשם ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

הסתה לאלימות דוד חודק לשכת עורכי הדין חקירה פלילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד