כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חשש לקראת הבחירות

טראמפ מסרב לומר אם יתמוך במועמד אחר לשנת 2024

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ סירב לומר אם הוא מתחייב לתמוך במועמד אחר לשנת 2024 אם הוא יפסיד בבחירות הפנימיות. והביא לאי ודאות לגבי תקוות הרפובליקנים לנצח את הבחירות את בשנה הבאה

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מסרב לומר אם יתמוך במועמד אחר בסופו של דבר לנשיאות בשנת 2024 אם הוא יפסיד בבחירות הפנימיות. הנשיא לשעבר דונלד טראמפ גורם לאי ודאות לגבי תקוות הרפובליקנים לנצח את הבחירות לנשיאות בשנה הבאה. "זה יהיה תלוי", אמר טראמפ בראיון ביום חמישי האחרון, והוסיף, "זה תלוי מי יהיה המועמד".

חוסר הנכונות של טראמפ לתת תמיכה מלאה למועמד שיתמודד בסופו של דבר עומד בניגוד לרפובליקנים מובילים אחרים כולל כמה מבקרי הנשיא לשעבר שהבטיחו לתמוך במועמד הרפובליקאי גם אם זה יהיה טראמפ.

מושל מרילנד לשעבר, לארי הוגאן רפובליקני אנטי-טראמפ ידוע שהוזכר כמועמד אפשרי ליו"ר המפלגה הרפובלקנית, אמר כי יתמוך בטראמפ אם הוא בסופו של דבר יזכה במועמדות.

"כן, אני פשוט לא חושב שהוא יהיה המועמד, אבל אני אתמוך בו", אמר. לאחר שידור הראיון, הוגאן כתב בטוויטר כי "העמדה שלו לגבי טראמפ לא השתנתה".

"טראמפ לא התחייב לתמוך במועמד הרפובליקני, ואני לא אתחייב לתמוך בו", אמר הוגאן. "כפי שאמרתי שוב ושוב, אני מצפה לחלוטין לתמוך במועמד הרפובליקני - שאני לא מאמין שזה יהיה טראמפ".

דונלד טראמפ בחירות בארה"ב רפובליקנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד