כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בהפגנה השבועית

ראש העיר הזהיר: "אם יגמרו המילים, יתחילו המעשים"

"אם יגמרו המילים - יתחילו המעשים. לא נעצור בכיכרות, לא נהיה אדישים, לא נגיב בהשלמה". כך הזהיר אמש ראש העיר תל אביב רון חולדאי בהפגנת השמאל השבועית נגד הרפורמה המשפטית

ראש העיר הזהיר: "אם יגמרו המילים, יתחילו המעשים"
חלק מהמפגינים בתל אביב צילום: גילי יערי, פלאש 90

עשרות אלפי בני אדם השתתפו אמש (מוצ"ש) בהפגנות השבועיות נגד הרפורמה המשפטית, שנערכות זה חמישה שבועות בכיכר הבימה ורחוב קפלן בתל אביב.

אמש התפשטה המחאה גם להרצליה, שם התאספו אלפי מפגינים, ולהפגנה במרכז חורב בחיפה שאליה הגיעו לפי ההערכות כ-10,000 איש ובהם גם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. הפגנות נערכו גם בנס ציונה, לשם הגיעו כאלף מפעילי מאבק החלוקים הלבנים, בבאר שבע וכן במודיעין מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין.

ראש העיר ת"א רון חולדאי נואם אמש. צילום: אילן ספרא (מתוך הפייסבוק של חולדאי)

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי נאם בהפגנה ברחוב קפלן בעירו ואמר: "אני רוצה להזהיר - ככל שתקצינו אתם עלולים לגרום לתגובות נגד קיצוניות, שמסכנות את היחד שבנינו כולנו בעמל רב". חולדאי המשיך והתריע כי "זו ההזדמנות להגיע להסכמות רחבות, ואם יגמרו המילים - יתחילו המעשים. לא נעצור בכיכרות, לא נהיה אדישים, לא נגיב בהשלמה".

המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך נאם הערב על במת ההפגנה בכיכר הבימה, שנערכת מטעם התנועה לאיכות השלטון. אלשיך אמר בנאומו כי הממשלה מבקשת "להסיר את כל החסמים באחת" באמצעות הרפורמה, שתעביר את כל הכוח לרשות המבצעת. "מה שלא חוקי יהפוך לחוקי תוך ימים ואם צריך - יעוגן בחוק יסוד", התריע.

 

רון חולדאי הפגנה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד