כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כל הפרטים

מרגש: גדולי ישראל בדרכם לציון ר' יצחק אבוחצירא במרוקו

מהרו להצטרף ולהוסיף את שמכם לתיקון המיוחד שיתקיים על ציונו של הצדיק הפלאי רבי יצחא אבוחצירא זיע"א, בנו של ה'אביר יעקב' ורבו של סידנא בבא סאלי זיע"א • צדיקי מזרח ומערב יקיפו את הציון, יתקעו בשופרות, יאמרו סליחות ופרקי תהילים, יקבלו עול מלכות שמים ו... יפעלו ישועות • בסיום המעמד הנשגב, יונחו בסמוך לציון מאות בקבוקי 'משקה', ועליהם מודבקות תוויות עם שמות ובקשות לישועה • כל הפרטים

מרגש: גדולי ישראל בדרכם לציון ר' יצחק אבוחצירא במרוקו
הגר"ש גלאי במטוס צילום: באדיבות המצלם

סגולה ידועה ומפורסמת לקנות בקבוק משקה ביום ההילולא של הצדיק הפלאי רבי יצחק אבוחצירא זיע"א, ולהדביק עליו פתק עם השם לישועה, ולאחר מכן לשמור את הבקבוק עד ליום ההילולא הבא.

היום י"ד בשבט, יום ההילולא של הצדיק הפלאי הקדוש רבי יצחק אבוחצירא זיע"א הי"ד. צדיקי מזרח ומערב: הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א והגאון הגדול רבי רפאל אלקריף שליט"א, יחד עם מרן עמוד הישועות הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א – כבר נמצאים בדרכם אל הציון הקדוש.

לקבלת בקבוק משקה שיונח אצל קברו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל – הקליקו כאן>>


הציון הקדוש במרוקו • באדיבות המצלם

שם, בחלקת הקבר שבעיר טולאל שבמרוקו יערכו הרבנים בשעות הקרובות מעמד תפילה מרטיט ומרגש במיוחד, הם יקרעו את השמים בתחינה ובזעקה עבור כלל ישראל ובמיוחד עבור תורמי 'קופת העיר' שלמענם נערך המסע המרגש הזה.

בהילולה יערכו גדולי הדור ברוב עם את "סגולת המשקה" הנודעת לישועה בטוחה בזכות הצדיק.

על פי הסגולה העתיקה, גדולי הדור יניחו אצל קבר הצדיק בקבוק משקה שעליו מודבק שמו של התורם ובקשתו המיוחדת. בקבוק לכל תורם.

לאחר תקיעת השופרות וסיבוב הציון שבע הקפות, עם זעקות 'השם הוא האלוקים' – יברכו גדולי הדור את התורמים ויקדישו את בקבוקי המשקה לישועתם.

רבי יצחק אבוחצירא, היה מקדושי בית משפחת אבוחצירא, בנו של מייסד השושלת הצדיק אבי יעקב, בעל ה'אביר יעקב' זכר צדיק וקדוש לברכה.

רבי יצחק היה דודו של סידנא בבא סאלי זצ"ל, אשר למד מפיו תורה והיה לתלמידו המובהק.

כמו כן חיבר רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל את הפיוט הנודע והמפורסם 'אעופה אשכונה', המבטא את רחשי הלב באהבה עזה ורושפת לבורא העולם ונותן התורה. פיוט זה מושר בכל קהילות בני עדות המזרח, ואף בקרב רבים מיוצאי אשכנז שהתחברו למילותיו המדהימות של השיר ולנעימה המיוחדת המלווה אותו ברגשי ערגה וכיסופים.

ב'קופת העיר' החליטו לשלב את מצוות הצדקה שכוללת את כל הסגולות שבעולם, יחד עם הסגולה המיוחדת לרכישת בקבוק משקה לכבודו של הצדיק, ולהוסיף על שתי אלו את מעמד התפילה המיוחד של צדיקי הדור על חלקת ציונו של הצדיק הקדוש.

כך יזכו התורמים ל'קופת העיר', להיכלל במסע הישועות. שמותיהם ובקשותיהם ייכתבו על תוויות מיוחדות שיודבקו על בקבוקי המשקה, ויונחו אצל הציון הקדוש בעיצומו של מסע התפילה, והתורמים בוודאי יזכו לישועה גדולה בסייעתא דשמיא.

לקבלת בקבוק משקה שיונח אצל קברו של רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל – הקליקו כאן>>

קופת העיר הרב שמעון גלאי רבי יצחק אבוחצירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד