כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מרדף אחר הרוצח

נוסע רצח נהג מונית יהודי בפלורידה: החשוד נעצר

שוטרים איתרו את גופתו של נהג מונית יהודי בן 74 שנרצח על ידי נוסע. השוטרים עצרו את החשוד ברצח לאחר מרדף שהתנהל בדרום מערב פלורידה. החשוד בן 35 בעל עבר פלילי עשיר עצור בצפון קרוליינה בחשד לרצח

נוסע רצח נהג מונית יהודי בפלורידה: החשוד נעצר
הנהג גארי לוין צילום: באדיבות המשפחה

מחלקת אכיפת החוק של פלורידה ומחלקת השריף גילו את גופתו של גארי לוין, נהג מונית יהודי בן 74 שנרצח על ידי אדם בעל עבר פלילי עשיר. גופתו נמצאה בשבת בסביבות השעה 10 בבוקר באזור מיוער, במרחק קצר מהמקום בו נראה לאחרונה.

בני משפחה דיווחו עליו כנעדר ביום שלישי האחרון. הרשויות איתרו את מכוניתו של לוין בצפון קרוליינה בתום מרדף מהיר אחרי מבוקש בגין הרצח בדרום מערב פלורידה. החשוד מתיו סקוט פלורס, בן 35, נשאר במעצר ללא אפשרות לשחרור בערבות. המשטרה הודיעה כי החשוד היה שיכור כאשר נלקח למעצר, הוא הובא לבית החולים לפני שהועבר למרכז המעצר של מחוז רת'רפורד.

בתו דיבטה כתבה בפייסבוק לפני שגופתו התגלתה: "העצב והתסכול שבדבר הזה הם כל כך הרבה עבור המשפחה שלי ואני. אני מעריכה את כל הדאגה והתפילות החיוביות, מכיוון שהתיק הזה נבדק על ידי כל כך הרבה אנשים בשלב זה, אני צריכה להאמין במערכת החוק והאנשים שעובדים על זה, אני חייבת להאמין שהם עושים הכול כדי להביא הביתה אבא, סבא, אח, חבר, דוד ובן דוד ליקיריו". אך תקוותה התבדתה כאמור, וגופת אביה נמצאה ללא רוח חיים באזור מיוער.

נהג מונית פלורידה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד