כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מי שיפגע זה אלו שבארץ"

הפרשנית הבכירה: "אנחנו מחממים את זה במו ידינו"

הפרשנית הכלכלנית הבכירה סטלה קורין-ליבר מגיבה לכל החששות מפני פגיעה בכלכלה הישראלית כתוצאה מהרפורמה, ומצהירה כי הדבר נובע מהדיבורים על כך מצד המחנה המתנגד לרפורמה | "צריך לחשוב למה אלה שיש להם דעה אחרת לא מעיזים לומר אותה בקול רם"

הפרשנית הבכירה: "אנחנו מחממים את זה במו ידינו"
מחאה נגד הרפורמה צילום: גילי יערי, פלאש 90

במשך שבועות שלמים המדינה נמצאת בדיווחים חוזרים על חששות מפני פגיעה בכלכלה הישראלית כתוצאה מהרפורמה המשפטית שמתכננת הממשלה.

הפרשנית הכלכלנית הבכירה סטלה קורין-ליבר הגיבה על כך היום (ראשון) בראיון ל'ערוץ 12' וטענה שייתכן משבר כלכלי לא בגלל הרפורמה, אלא בגלל הדיבורים על כך מצד המחנה שמתנגד לה.

"אנחנו מחממים את זה במו ידינו. אנחנו מוצאים את דיבתה של כלכלת ישראל במו ידינו, מטעמים פוליטיים! אנחנו מחריפים את המצב, והוא יילך וידרדר ועלול בהחלט להתקרב לבעיה כלכלית חמורה מטעמים של פוליטיקה, לא מטעמים שיש סיבה".

היא הוסיפה: "כי הסיבות הם 'אולי', 'פוטנציאל', 'אולי לא', אנחנו עושים את זה במו ידינו. מי שיפגע מזה זה לא מי שיש לו כסף להוציא החוצה, זה מי שחי פה ומגדל פה את משפחתו בלי רזרבות בחוץ לארץ".

"מה גרם לדו"ח? יגידו שגרם לזה השינויים המתוכננים, אבל אני אומרת שכל הרעש וכל המהומה - המטרה שלו זה פוליטית, אבל התוצאה שלו כלכלית ויכולה לגרום לבעיות חמורות מאוד. אנחנו מכריחים את העולם לחשוב עלינו כמטורפים".

הפרשנית סיכמה: "יש הרבה 'בכירי', 'בכירי', 'בכירי', אני רק תמיד תוהה איך מתוך כל הכלכלנים, ההייטקיסטים והבכירים איך אין דעות מנוגדות?! האם בישיבות הנהלה בחברות גדולות כולם מסביב לשולחן אומרים את אותו דבר? צריך לחשוב למה אלה שיש להם דעה אחרת לא מעיזים לומר אותה בקול רם".

כלכלה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד