ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
וזה המנכ"ל החדש

הממשלה אישרה: המשרד הוותיק ישנה את שמו

שמו של 'משרד התפוצות' מתארך ומתווסף לו גם המאבק באנטישמיות. הממשלה אישרה גם את מינויו של המנכ"ל החדש שיעבוד לצד השר עמיחי שיקלי שבירך על המינוי: "מוכשר מהשורה הראשונה ובעל היכרות מעמיקה עם העבודה במשרדי הממשלה"

הממשלה אישרה: המשרד הוותיק ישנה את שמו
השר עמיחי שיקלי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את שינוי שם משרד התפוצות ל'משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות' והעברת הובלת המערכה נגד תופעת הדה-לגיטימציה והחרמות נגד ישראל ממשרד החוץ למשרד התפוצות והמאבק באנטישמיות.

כמו כן, אישרה הממשלה את מינויו של אבי כהן סקלי לתפקיד מנכ"ל משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות. כהן סקלי שימש בעבר כמנכ"ל משרד ירושלים ומורשת ומשרד לשוויון חברתי ומילא שורה של תפקידים בכירים במשרד ראש הממשלה, משרד הכלכלה, משרד האוצר וגופים ממשלתיים נוספים. לכהן סקלי תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהיגות ציבורית ופוליטית מאוניברסיטת תל אביב בהצטיינות. כהן סקלי נשוי ואב ל-6, מתגורר בבית שמש.

שר התפוצות והמאבק באנטישמיות עמיחי שיקלי אמר: "אבי הוא מנהל מוכשר מהשורה הראשונה ובעל היכרות מעמיקה עם העבודה במשרדי הממשלה. אני סמוך ובטוח שמינויו יצעיד את המשרד קדימה ומצפה לעבודה המשותפת למען אזרחי ישראל".

מנכ"ל משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות אבי כהן סקלי מסר: "התרגשות ותחושת אחריות גדולה להיכנס למשרד התפוצות והמאבק באנטישמיות. המשרד אמון על שתי סוגיות לאומיות מהמעלה הראשונה - יחסי מדינת ישראל עם העם היהודי בתפוצות והמאבק הבלתי מתפשר למיגור תופעת האנטישמיות ותופעת הדה-לגיטיצמיה למדינת ישראל. אני גאה שנפלה בחלקי הזכות לקחת חלק בהובלת משימות אלו ואני מתפלל לקב"ה שיצליח את דרכנו.

אני מודה מעומק הלב לשר עמיחי שיקלי על האמון הרב ועל הדרך המשותפת ואני מאחל בהצלחה גדולה לציונה קניג-יאיר, המנכ"לית היוצאת, אשר עשתה הכל כדי שאכנס לתפקיד בצורה חלקה וטובה. שיהיה לעם ישראל בהצלחה".

שר התפוצות משרד התפוצות אנטישמיות עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד