כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צפו

נתניהו בנטיעת עץ בסמוך למקום הפיגוע בנווה יעקב: "התשובה ההולמת לטרור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש עיריית ירושלים משה ליאון נטעו הבוקר עץ זית, לרגל חג ט"ו בשבט, בשכונת נווה יעקב, בסמוך למקום הפיגוע, בירושלים

נתניהו בנטיעת עץ בסמוך למקום הפיגוע בנווה יעקב: "התשובה ההולמת לטרור"
ליאון ונתניהו צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש עיריית ירושלים משה ליאון נטעו הבוקר (שני) עץ זית, לרגל חג ט"ו בשבט, בשכונת נווה יעקב, בסמוך למקום הפיגוע, בירושלים. לאירוע הוזמנו משפחות הנרצחים בפיגוע, וכן שוטרים, חובשים, פרמדיקים ואנשי זק"א שנכחו בזירת הפיגוע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במקום "משפחות שכולות יקרות, אני יודע את הייסורים שאתם עוברים, לבנו אתכם. לבו של כל העם. העץ הזה הוא עץ חיים - הם באים לזרוע מוות ואנחנו נוטעים חיים. לפני ימים אחדים הם קטלו שבעה מיקירינו, והנה אנחנו, ימים אחדים לאחר מכן מעמיקים שורשים בארצנו".

קרדיט וידאו: איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

״אנחנו יודעים שהתשובה ההולמת לטרור זה להלום בטרור ולהעמיק את השורשים באדמת המולדת. להלום בטרור אנו עושים. יום לאחר המקרה בו ניסתה חוליה של מרצחים לבצע רצח נוסף בצומת אלמוג במסעדה, לרצוח עשרות אזרחים ישראלים, והם נכשלו בדרך נס, והנה היום כוחות של צה"ל בשילוב השב"כ חיסלו חמישה מהמחבלים הללו, שניים מהם ניסו לבצע את הפיגוע בצומת אלמוג״, ציין.

עוד אמר נתניהו ״התשובה ההולמת לטרור היא להלום בטרור ולנטוע שורשים עמוק בארצנו. זה מה שאנחנו עושים היום כאן בנווה יעקב, זה מה שאנחנו עושים בחלקים נרחבים של הארץ. לא עוצרים נטיעות, ממשיכים במלוא הקצב״.

ביבי נתניהו הפיגוע בנווה יעקב משה ליאון טו בשבט עץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד