י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אם היו זועקים גוואלד - היו נעצרים"

חריג: סטודנטים קטעו את דיון הוועדה בצעקות "ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה"

אירוע חריג בוועדת החוקה: מספר צעירים התפרצו לדברי הפתיחה של יו"ר הוועדה ח"כ שמחה בצעקות "דמוקטיה, דמוקרטיה, דמוקרטיה" והוצאו מהאולם | ח"כ אייכלר: "אם היו זועקים גוואלד הם היו נעצרים" | צפו

חריג: סטודנטים קטעו את דיון הוועדה בצעקות "ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה"
הפגנת הסטודנטים צילום: ערוץ הכנסת

קבוצה של סטודנטים שהשתתפו בדיון וועדת החוקה המגבשת את הרפורמה המשפטית קטעו באופן חריג את הדיון ופתחו במחאה ספוטנית בזמן שקראו קריאות "ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה", אך מהר מאוד הוצאו מהדיון וגורשו מהכנסת.

היו"ר ח"כ שמחה רוטמן הגיב לתקרית החריגה: "אין דבר שיותר מסמל הן את התנהלות האופוזיציה והן את התנהלות הדמוקרטיה מאשר הצעקות שסותמות את הפה. אין דבר שיותר מסמל את חוסר הכבוד לדמוקרטיה וחוסר הכבוד לתרבות הדיון ממה שראינו עכשיו, ומהתמיכה הדי מפתיעה שההתנהלות הבריונית הזאת קיבלה מנציגי האופוזיציה".

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי מאוחר יותר בדיון נשיאות הכנסת הביע נציג יהדות התורה יו״ר ועדת העבודה והרווחה ישראל אייכלר חשש כי האירוע שנוהל ברגישות יהיה רק הראשון מבין אירועים נוספים שיבואו.

לטענת חבר הכנסת אייכלר, לדבריו, "לו היה מדובר בחרדים ממאה שערים ואם היו צועקים שאבעס או געוואלד הם כבר היו עצורים במגרש הרוסים ונמצאים שם עד הערב".

ועדת חוקה שמחה רוטמן ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד