כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בדרכו של בעל הסולם

הצצה: המשפיע שכבש את שכונת נחלאות

בשכונת נחלאות הירושלמית נחשף משפיע חדש בשם רבי דניאל שוסטר שמסביבו מתקבצים חסידים רבים ומבקשים; 'בחדרי חרדים' עם הצצה ראשונית לדמותו ולבית מדרשו 'נשמת התורה' 

הצצה: המשפיע שכבש את שכונת נחלאות
המשפיע הרב שוסטר בטיש ט"ו בשבט צילום: באדיבות המצלם

תמונות שפורסמו ברשת בליל ט"ו בשבט נראה סוג של אדמו"ר חדש חבוש ב'קולפיק' שעורך את שולחנו לרגל ט"ו בשבט בבית הכנסת בשכונת נחלאות הירושלמית. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בבית המדרש 'נשמת התורה' שממוקם ברחוב שילה בירושלים, ומי שעומד בראשו הוא המשפיע רבי דניאל שוסטר שלדברי התושבים במקום מהווה מגדלור של תורה והפצת חסידות בדרך האדמו"ר מהרי"ל אשלג בעל הסולם זי"ע.

החל משעות הבוקר מתקיים כולל נגלה בהלכות אבן העזר לאברכים מופלגים ובשעות אחה"צ מתקיים במקום כולל בפנימיות התורה בספרי האדמו"ר בעל הסולם זי"ע. 

אחד הנוכחים במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מדי שבת בשבתו מגיעים לבית המדרש עשרות דורשי ה', תלמידי חכמים לצד עמלי כפיים ובעלי תשובה שזה עתה גילו את טעם התורה והמצוות. לדבריו, הרב שוסטר מדבר לכל אחד בשפתו ועל פי רמתו ובנועם שיחו מוציא יקר מזולל. 

כמו כן, יש במקום קבלת קהל כאשר הרב מלווה כל אחד בדאגה ובמסירות, וב"ה עשרות זכו בס"ד להקים את ביתם בשעטו"מ על אדני התורה והחסידות.  

אחד מהמתפללים במקום מספר כי לאחר שנסגר המניין הענק שהיה בבית הכנסת 'זהרי חמה' היכן שנמצא שעון השמש מול שוק מחנה יהודה בגלל מאבקים משפטיים, המניין עבר לבית הכנסת של המשפיע.

הרב שוטסר עצמו בוגר ישיבת גור, קשור לסאטמר ולמד אצל הגאון הצדיק רבי מרדכי שיינברגר מאשלג אור הגנוז, וכן הסתופף שנים במחיצתו של האדמו"ר מאשלג בב"ב. 

כעת, לאחר מאמצים רבים ובס"ד מרובה ביהמ"ד עומד להרחיב את גבולותיו לרווחת כלל תושבי האזור ומבקשי ה', כאשר במקום יוקם מרכז תורני, הכולל בתוכו מקווה טהרה, היכל התורה, אוצר הספרים ומרכז צדקה וחסד וקירוב רחוקים.

אמש, ליל ט"ו בשבט ערך המשפיע טיש בבית המדרש בנחלאות בהשתתפות קהל רב.

הרב דניאל שוסטר נחלאות ט"ו בשבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד