כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"שר מעלי אקספרס"

עימות סוער במליאת הכנסת: "אל תבוא שתוי"

"אל תבוא שתוי למליאה כי אתה מדבר כאן שטויות מעל הדוכן". כך אמר הלילה שר התקשורת קרעי לח"כ שירי מ'יש עתיד' שעלה מאוחר יותר להגיב לו בנאום תקיף: "שר תקשורת מעלי אקספרס. בושה למדינת ישראל" | צפו בעימות הסוער

עימות סוער במליאת הכנסת: "אל תבוא שתוי"
נאור שירי / שלמה קרעי צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עימות סוער הלילה (שלישי) במליאת הכנסת בין שר התקשורת שלמה קרעי מ'הליכוד' לחבר הכנסת נאור שירי מ'יש עתיד' על רקע התבטאות של השר כלפי חבר הכנסת החדש יחסית שנבחר לראשונה לכנסת הנוכחית שהושבעה לפני כשלושה חודשים.

שר התקשורת קרעי כינה במהלך נאום שנשא במליאה את חבר הכנסת שירי "שתוי" ואמר, "בגימטריה השם שלך זה 777, ואל תבוא שתוי למליאה כי אתה מדבר כאן שטויות מעל הדוכן". שירי התרעם וסינן לעברו: "שר תקשורת מעלי אקספרס, אתה". בנוסף הוא ביקש מסגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת ניסים ואטורי מ'הליכוד' שניהל את המליאה להגיב לדברים וסורב.

זמן קצר לאחר התקרית עלה חבר הכנסת נאור שירי לנאום מעל הדוכן ותקף בחריפות את השר לצד ציוץ בטוויטר בו כתב: "בזמן דיון לילי במליאת הכנסת, שר התקשורת מעלי אקספרס, שלמה קרעי, החליט לקרוא לי שתוי. שאין לו תשובות, ואין לו מה לומר הוא מתחיל לשפוך את הרעל ושפת הביוב עולה. מקווה שעדיין כנסת ישראל תשמור על כבוד חברי וחברות הכנסת. בושה למדינת ישראל שזהו שר התקשורת שלה".

וזו לא היתה הסערה היחידה הלילה במליאה. סגן יו"ר הכנסת ח"כ ניסים ואטורי הוריד מהדוכן את ח"כ עופר כסיף לאחר שקרא למרי אזרחי וכינה את הממשלה "פאשיסטית". כסיף טען כי לגיטימי לומר זאת לפי תקנון הכנסת, אך מהומה התחוללה במליאה כאשר הח"כים הערבים התנגדו להורדה והתקבצו סביב מקום היושב ראש בצעקות וגינויים.

לבסוף כסיף הוצא בכוח מהמליאה ואחריו גם חברת הכנסת עאידה תומא סולימאן וח"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' שליבה את היצרים. זמן קצר לאחר מכן הוצא מהמליאה גם חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת 'העבודה' שעלה לדוכן ותקף במילים קשות וחריפות את היו"ר.

עימות מליאת הכנסת נאור שירי שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד