כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אווירה רעילה

בן 18 נעצר בחשד שפרסם איומים ברשתות על השר בן גביר

נער בן 18 תושב הנגב נעצר בחשד שפרסם איומים ברשתות החברתיות נגד השר בן גביר. מעצרו נמשך בהחלטת בית המשפט, עד ליום ראשון

בן 18 נעצר בחשד שפרסם איומים ברשתות על השר בן גביר
איתמר בן גביר צילום: ren Ben Hakoon/Flash90

המשטרה עצרה היום (רביעי) נער בן 18 מהישוב ביר הדאג' בחשד שפרסם איומים ברשתות החברתיות על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בית המשפט השלום בבאר שבע החליט על המשך מעצרו עד ליום ראשון הקרוב.

מהמשטרה נמסר, "בפעולות חקירה מידיות שבוצעו בידי שוטרי תחנת שגב שלום נודעה זהותו של החשוד, תושב ביר הדאג' כבן 18. הוא נעצר בחשד לאיומים וקשירת קשר לפשע, והובא היום בפני בית המשפט השלום בבאר שבע אשר הורה על המשך מעצרו עד יום א'".

נזכיר כי בחודש שעבר, נעצר תושב רהט כבן 34 בחשד שאיים על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בפוסט שפרסם נגדו ברשתות החברתיות. הפוסט נמחק.

לאחרונה הורשעה במסגרת הסדר טיעון אילנה ספורטה, לאחר שהואשמה כי שלחה קליעים לבני משפחתו של נפתלי בנט בזמן שכיהן כראש ממשלה. ספורטה, תושבת אשקלון, בת 65, הואשמה תחילה בעבירות של סחיטה באיומים והחזקת תחמושת, אך במסגרת הסדר הטיעון, עבירת החזקת תחמושת, הוסרה.

ספורטה הודתה כי היא זו ששיגרה את המכתבים המאיימים והצהירה: "אני מתנצלת בפני בני המשפחה". היא הורשעה בבית משפט השלום בכפר סבא בהתאם להודאתה. הפרקליטות הודיעה כי היא מתכוונת לבקש מבית המשפט לגזור בעונש מאסר בפועל על ספורטה.

בכתב האישום נכתב: "בחודש אפריל 2022, דבריה הגיעו עד לכדי כך שאיימה לרצוח אותו, את בנו הקטין ואת אשתו, גילת בנט, אם לא יתפטר מתפקידו. בהתאם לכך, הכינה ספורטה שני מכתבים, אחד עבור גילת בנט ואחד לבנם הקטין, ושלחה אותם באמצעות מעטפה חתומה בכתב ידה. המכתבים נשלחו למקום עבודתה של גילת ולבית משפחת בנט ונבדקו כנדרש על ידי מאבטח אישים".

איתמר בן גביר איומים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד