כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מצטרף להייטקיסטים

הצעד של בן כספית: "לא אהיה נתון לגחמות"

איש התקשורת המזוהה עם השמאל הודיע על כוונתו להצטרף למספר מצומצם של הייטקסיטים שמוציאים את כספם מהמדינה ברקע הרפורמה המשפטית: "כולם יוציאו מפה את הכסף, כולל אני. לא אהיה נתון לגחמות של המשפחה השלטת" | האזינו

הצעד של בן כספית: "לא אהיה נתון לגחמות"
בן כספית צילום: רדיו 103FM

בן כספית, איש תקשורת שמתנגד לממשלה ולנתניהו, הודיע הבוקר (רביעי) בתוכניתו ברדיו 103fm כי הוא מתכוון להוציא את כספו מהמדינה ולשים אותו באחת מהמדינות בחוץ לארץ.

התכנית נפתחה כשהמגיש הנוסף, ינון מגל, תקף את התופעה: "לגבי אנשי ההייטק שמוציאים כסף מהמדינה. מה מדהים? אלו אותם אנשים ציוניים, לא קפיטליסטים שעובדים על כסף בשביל רווח אישי, ותראו מה זה - הם אלה שאמרו שהרפורמה תגרום לפגיעה בכלכלת ישראל".

עוד הוסיף ינון בשצף קצף: "הם לא מתביישים לעורר מהלך שיפגע בכלכלה. בושה לכם, אתם חבורה של אנשים חסרי אחריות, אופורטוניסטיים שחושבים שהכול מגיע להם, מפונקים, אנחנו בזים לכם. קחו את הכסף שלכם ותעופו מפה, גם אם נאכל לחם עם מלח נסתדר בלעדיכם, כי תהיה לנו דמוקרטיה. לכו". 

בתגובה, בן תקף בחזרה והודיע שיצטרף אליהם: "אתה קצת יורד מהפסים אבל אנחנו נתגבר. אני שמח שעברנו מהפאזה של לא מוציאים את הכסף ולא קורה כלום, לפאזה של עוכרי ישראל. מה לעשות, אבל חברות כלכליות לא יכולות להוציא כסף על פי שיקולים פוליטיים, הן עושות את זה כשעולה הסיכון להשקעה". 

"ההשתלחות שלך באנשי ההייטק דוחה. הקואליציה החשוכה, הפשיסטית והלא יצרנית, הם יקבעו גם מי השופטים. כולם יוציאו מפה את הכסף, כולל אני. לא אהיה נתון לגחמות של המשפחה השלטת".

בן כספית מחאה ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד