כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עדות כואבת

אלחנן בשחזור קשה: "אבא יצא לתקן מזגן וחזר אלינו עטוף בטלית"

"מאז שאבא נפטר, אין לנו יום ולילה, אמא נקלעה למצבים קשים ולמרות הכל המשיכה בעבודתה כגננת, הילדים הקטנים התפרקו לגמרי ולא היה מי שיטה אוזן קשבת" כך היתום בעדות כואבת • קרן מיוחדת נפתחה למען היתום והאלמנה

אלחנן בשחזור קשה: "אבא יצא לתקן מזגן וחזר אלינו עטוף בטלית"
אמבולנס צילום: Yossi Aloni/Flash90

בתיאור מרטיט ונוגע ללב, משחזר אלחנן (22) את היום בו יצא אביו לעבודה ולא חזר:

"את השיחה המזעזעת שקבלנו לפני שש שנים לא אשכח לעולם. היינו באמצע קניות לשבת כשהפלאפון של אמא צלצל, על הקו היתה אישה היסטרית שצעקה: " תבואו דחוף לאבן גבירול, אבא שלכם היה באמצע לתקן את המזגן ופתאום נפל על הרצפה, יש פה כמה פרמדיקים, עובדים עליו עכשיו".

רצנו לכביש עצרנו מונית ואמא אמרה בלי הפסקה: "רק שייגמר בטוב". כשהגענו למקום, ראינו את אבא על המדרכה, 3 פרמדיקים עליו באמצע החייאה, אחות מחוס"ן נגשה לאמא וחבקה את הכתפיים: "אירוע מוחי" היא לחשה.

לתרומה הקליקו כאן>>>

מאוחר יותר היא הגיעה אלינו עם דמעות בעיניים: "עשו כל מה שאפשר... זו גזרת שמיים.

אבא, חשמלאי מקצועי, יצא לפרנס אותנו כמו בכל בוקר וחזר אלינו עטוף בטלית. " מספר אלחנן.

השנים הבאות לא היטיבו עם האלמנה והיתומים שביתם התפרק לחלוטין:

"מאז שאבא נפטר, אין לנו יום ולילה, אמא נקלעה למצבים קשים ולמרות הכל המשיכה בעבודתה כגננת, הילדים הקטנים התפרקו לגמרי ולא היה מי שיטה אוזן קשבת. אף פעם לא היינו בעלי אמצעים, אבא עבד מבוקר עד לילה בעבודה פיזית קשה, חיינו מהיד לפה...

החודש אני מתחתן ואין לי כסף לקנות חליפה לחופה, בבקשה, כל מי שיכול לעזור לי, תבוא עליו ברכה ואבא ידאג לו למעלה שיקבל שכר מצווה"

לעזרה הקליקו כאן>>>

באספה דחופה שכינס הגאון האדיר רבי חיים פינשטיין שליט"א למען חתנים וכלות יתומים הנישאים בחודש שבט אמר:

"אין לשער את הסבל והצער שהיתומים האלו עברו, לכל הפחות נעזור להם שהם יוכלו להיכנס לחופה, ולבנות בית בישראל בכבוד, לרפא קצת את הצער והסבל שלהם.

 מצוות הכנסת כלה של יתומים, יש עליה שכר עצום וכפול ומכופל פי כמה. מן השמיים כל התורמים יזכו להתברך באורך ימים ושנים, נחת מכל יוצאי חלציהם, בבריאות, פרנסה ברווח והצלחה בכל מעשי ידיהם"

בסוף דבריו הוא גם הבטיח לנסוע לקבר בנימין הצדיק ולהעתיר בתפילה על התורמים, שיזכו לאריכות ימים:

"בס"ד בלי נדר ניסע לקבר בנימין הצדיק, שהיה ממונה על קופת הצדקה ופרנס אלמנה ושבעת בניה ולכן הוסיפו לו 22 שנה על חייו. שם נתפלל שבזכות זה כל התורמים יזכו לאריכות ימים ושנים, והיה מעשה הצדקה שלום וברכה וחסד בכל העניינים."

לתרומה הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד