כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חשמלו באמצעות שוקר

אישום: קטינים תקפו אדם שניסה להפריד ביניהם

שבעה קטינים מתל אביב נאשמים לאחר שתקפו אדם שניסה להפריד בין שניים מהקטינים שהתקוטטו

קטטה אלימה. אילוסטרציה
קטטה אלימה. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית משפט השלום לנוער כתב אישום נגד שבעה קטינים בני 14-16 מתל אביב, זאת לאחר שתקפו אדם שניסה להפריד בין שניים מהקטינים שהתקוטטו.

על פי כתב האישום באחד הלילות ינואר האחרון שהו הקטינים יחדיו, כאשר שניים מהם החלו דוחפים ומקללים האחד את השני. המתלונן שהיה באותה העת במקום ניגש להפריד בין השניים, בשלב זה אחד מהם איים על המתלונן, ובתגובה החל המתלונן להתעמת עמו. במקביל קטין אחר איים על המתלונן עם שוקר חשמלי.

לאחר העימות עזבו המתלונן וחבריו את המקום, כאשר בסמוך לכך הגיעו הקטינים כשהם עוטים מסיכות על פניהם למקום בו היו המתלונן וחבריו. כאשר הגיעו למקום החל דין ודברים בין המתלונן לקטינים ואז החלו הקטינים לתקוף את המתלונן. בין היתר, ריססו אותו בתרסיס גז פלפל, חשמלו באמצעות שוקר חשמלי והיכוהו בגופו, באמצעות מנעול. במהלך האירוע נפל המתלונן על הארץ, בעודו שרוע על הארץ, המשיכו הקטינים להכותו ואף חתכו את ראשו באמצעות סכין יפנית. לאחר האירוע השליכו הקטינים את הסכין היפנית וחלקם אף העלימו את הבגדים שלבשו.

כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים, נזקק המתלונן לטיפול רפואי. לקטינים יוחסו עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה בצוותא הגורמת חבלה של ממש ולשלושה מתוך הקטינים גם יוחסה עבירה של שיבוש מהלכי משפט.

כתב אישום אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד