כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המאבק ברפורמה המשפטית

האב השכול זועם: "המחיר לא היה שווה"

שחר יאורי, אביו של סמ"ר עמית יאורי ז"ל שנפל במבצע "צוק איתן", השתתף ב"מחאת המילואימניקים" נגד הרפורמה המשפטית: "הבן שלי שילם את המחיר הגבוה ביותר - למה? כדי שיקראו לי 'שמאלני בוגד'?"  

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

שחר יאורי, אביו של סמ"ר עמית יאורי ז"ל שנפל ברצועת עזה במבצע 'צוק איתן', השתתף היום (רביעי) ב"מחאת המילואימנקים" נגד המהפכה המשפטית, כשהוא נושא שלט עם תמונה של בנו, עמית, תחתיה נכתב "המחיר לא היה שווה".

הוא אמר, "אנחנו מבינים שהבית שלנו. לא יעזור כלום, אנחנו לא נשב וניכנע. אנחנו לא נקבל ביטויים כמו 'שמאלני בוגד' ו'אשכנזי מלוכלך'. לא נקבל את זה. אם זה מה שרוצים - זה מה שיהיה. חובשי המגבעת לא ישלחו את הבן שלי ואת שאר הילדים שלי להילחם כשהם בכלל משתמטים. לא יקרה".

כשיאורי נשאל האם ימליץ לילדיו שלא להתגייס, השיב: "בוודאי. הבן שלי השתחרר עכשיו מקבע - הוא לא ילך הלאה", והוסיף: "אני את שלי כבר תרמתי, גם באופן אישי וגם עמית כמובן ששילם את המחיר הגבוה ביותר שניתן ולמה? כדי שיקראו לי 'שמאלני בוגד'? למה? שראש ממשלה נאשם יתעסק בתיקים אישיים, בחמדנות, בקמצנות, ברדיפת בצע, בהתחמקות". 

"מנסה לסובב את כל המדינה הזאת בשביל לחמוק ממשפט, לחמוק מבית כלא. שיישב בבית כלא, היה לנו ראש ממשלה שישב. התגונן, הורשע, ישב. לא עלה על כל המדינה, לא ניסה להרוס אותה".

אב שכול הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד