כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השבת אבידה מתגמלת

מצאה 15.000 דולר ברחוב, החזירה לבעלים וקיבלה 78.000 במתנה

אשה בת 65 זכתה לעשרות אלפי דולרים לאחר שהחזירה 15,000 דולר שמצאה בשקית ניילון. היא נתקלה בשקית ניילון מלאה במזומן ופרטי חתונה של בני זוג מחוץ לתחנת דלק במישיגן, ארה"ב. היא השיבה את הכסף לזוג וקיבלה מגולשים ברשתות 78.000 דולרים

מצאה 15.000 דולר ברחוב, החזירה לבעלים וקיבלה 78.000 במתנה
דולרים צילום: FREEPIK

סבתא בת 65 שהחזירה 15,000 דולר שמצאה בשקית ניילון מחוץ לתחנת דלק, נותרה מופתעת לאחר שהמעשה הטוב תוגמל על יד מאות זרים שאותם היא לא מכירה. דיאן גורדון, בת 65, צעדה עד לפני תקופה קצרה שלושה קילומטרים בכל כיוון למקום עבודתה וחזרה הביתה באותה הדרך, לאחר שמכוניתה התקלקלה לפני כשנה.

זה היה באחד מטיולי החורף האלה על רקע הקרח והשלג היא מצאה את הכסף בשקית ניילון לצד פתק עם פרטי חתונה של זוג.  הסבתא, מהעיירה ווייט לייק, מישיגן, ארצות הברית, אמרה: "לימדו אותי שאם זה לא שייך לך, אתה לא שומר את זה". היא לא היססה ליצור קשר עם הרשויות כדי למצוא את הבעלים החוקיים של השקית.

סגן משטרת וייט לייק, מתיו אייבורי, אמר לתקשורת המקומית: "מעולם לא עבר לה בראש לעשות משהו מלבד להחזיר את זה". באמצעות השמות ופרטי החתונה הצליחה המשטרה לאתר את הזוג הטרי. אבל המעשה הטוב של דיאן לא נעלם מעיני גולשים ברשתות החברתיות. כאשר אשתו של השוטר שקיבל את שיחתה של דיאן שמעה על מעשיה, היא הקימה קמפיין התרמה כדי לעזור לאשה.

סטייסי קונל אמרה ל"וושינגטון פוסט": "כאשת שוטר, אני שומעת בדרך כלל את הדברים הרעים, אז ברור שזה היה מחמם את הלב, קיוויתי שנוכל לעזור לה להשיג מכונית, כי היא יכלה להיכנס לכל סוכנות רכב ולהשתמש בכסף הזה". אנשים תרמו לה, ועד מהרה נאספו יותר מ-78,000 דולר.

אשת השוטר אמרה: "היא אמנם 'צריכה את הכסף' ו'זה ישנה את החיים' עבורה, אבל היא לא חשבה פעמיים אולי לא למסור אותו". הכסף הלך לקניית מכונית חדשה לדיאן, כולל ביטוח רכב ולכל עלויות תחזוקה אחרות. דיאן אמרה: "מעולם לא ציפיתי לדבר כזה. אני המומה. פשוט עשיתי את מה שלימדו אותי לעשות".

 

 

ארה''ב רכב דולרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד