א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הסתה ממומנת

אימאם בריטי ששיבח את חמאס קיבל מימון ממשלתי

אימאם בריטי שלקח מימון ממשרד הפנים התייחס לחמאס כ"קבוצה לגיטימית" ושיבח את ארגון הטרור. ההתייחסות לחמאס כ"לגיטימית" באה בבלוג של מושארף חוסיין, מנהיג ארגון איסלאמי בעיר נוטינגהאם - שקיבל 200,000 ליש"ט מתוכנית ממשלתית והילל את חמאס

אימאם בריטי ששיבח את חמאס קיבל מימון ממשלתי
צילום: פלאש 90

ארגונו של ד"ר מושארף חוסיין קיבל 200,000 ליש"ט מתוכנית Prevent. תוכנית ממשלתית שמטרתה להילחם בקיצוניות בבריטניה, במקום זאת, יו"ר הארגון שיבח את חמאס, כך חושף העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle.

יו"ר הארגון שקיבל מימון ממשלתי תיאר את חמאס כ"קבוצת התנגדות לגיטימית". הגילויים מגיעים באחד הסעיפים הנפיצים ביותר של דו"ח שפורסם בבריטניה בנושא, המדגיש את חוסר ההתאמה של משרד הפנים במאבק ב"תנועות טרור המסיתות נגד קהילות יהודיות ומשבחות את חמאס וחיזבאללה.

אחת ההמלצות המרכזיות של הדו"חות היא שיש לטפל בתמיכה בקבוצות טרור אסורות המסיתות נגד ישראל בצורה קפדנית הרבה יותר. "זה חיוני", נכתב בדו"ח, "לחקור את האנטישמיות" ו"להזין את הממצאים הללו לעבודה כדי לשבש רדיקליזטורים ולהתמודד עם נרטיבים קיצוניים".

"זה כולל התמודדות עם רשתות קיצוניות בבריטניה התומכות בתנועות טרור ומסיתות נגד קהילות יהודיות (כגון חמאס וחיזבאללה) והתייחסות למרכיב האנטי-יהודי של האידיאולוגיה האיסלאמית והימנית הקיצונית", נכתב בדו"ח.

ההתייחסות לחמאס כ"לגיטימית" באה בבלוג של מושארף חוסיין, מנהיג ארגון בעיר נוטינגהאם - שלפי הדיווחים קיבל 200,000 ליש"ט מתוכנית Prevent - רגע לאחר הלחימה בין ישראל לעזה ב-2021, כאשר 5,000 רקטות שוגרו על ידי הג'יהאד האיסלאמי וחמאס על ישראל.

חוסיין שיתף גם סרטון בערוץ היוטיוב של הארגון ש"קידם תיאוריית קונספירציה אנטישמית" מאת זמר שנוי במחלוקת. המילים כללו טענות ש"כל מטבע הוא כדור אם אתה קונה ברשת מרקס אנד ספנסר" (רשת בבעלות יהודית) ושכל קפה שנקנה מסטארבקס "הכניס כסף לכיס"/ של הלובי הציוני".

מושארף כתב גם בבלוג שלו שאף על פי שמוסלמים יכולים להצטרף לכוחות המזוינים של בריטניה, "חייל מוסלמי בריטי צריך להימנע מלחימה נגד מוסלמים" אם יישלח למדינה מוסלמית. הוא הוסיף כי המוסלמים יודעים "בדיוק את האסטרטגיה שאותם פוליטיקאים יהודים ציונים עושים ואנחנו גם יודעים איך להגיב". הוא גם שיבח את השהידים הפלסטינים ואמר: "אנו מבקשים מאללה שתקבלו כל שהיד שמסר את נפשו למען פלסטין".

הסתה הסתה לרצח טרור פלסטיני בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד