ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
שטן בהתגלמותו

ירה בסבו גיבור מלחמת העולם השנייה והרג את אמו בשביל ירושה

יורש אימפריית, נדל"ן שהואשם בהריגת סבו גיבור מלחמת העולם השנייה למען ירושה, יעמוד למשפט באוקטובר הקרוב. הרוצח גם הרג את אמו. במהלך מלחמת העולם השניה שירת צ'קאלוס בפיליפינים, שם "השתתף במשימות רבות בסיכון גבוה"

ירה בסבו גיבור מלחמת העולם השנייה והרג את אמו בשביל ירושה
אקדח, אילוסטרציה צילום: Pexels

שופט פדרלי קבע תאריך למשפט באוקטובר ליורש אימפריית הנדל"ן שהואשם בהריגת סבו גיבור מלחמת העולם השנייה ואמו במטרה לרשת מיליונים ולהונות חברת ביטוח תמורת כסף נוסף. התובעים הפדרליים מאשימים את ניית'ן כרמן, בן 29, בירי בסבו, ג'ון צ'קאלוס, צנחן לשעבר בצבא ומולטי-מיליונר, כחלק מתוכנית להוציא כסף מקרן הנאמנות המשפחתית.

הוא קיבל 550,000 דולר לאחר מותו של סבו ב-2013, הוא הרג את אמו בים והגיש תביעת ביטוח בסך 85,000 דולר. השופט ג'פרי קרופורד קבע את האישומים במשפט בגין רצח והונאה פדרליות ל-2-20 באוקטובר הקרוב.

צ'קאלוס ממדינת ורמונט בארה"ב, איש נדל"ן תואר בתקשורת עם תשוקה לפילנתרופיה ואיש משפחה חודש לפני החשד לרצח, אשתו מזה 59 שנים הלכה לעולמה לפני כמה שנים ממחלת הסרטן. במהלך מלחמת העולם השניה שירת צ'קאלוס בפיליפינים, שם "השתתף במשימות רבות בסיכון גבוה".

לאחר שרצח את סבו כדי להשתלט על הכסף שלו, אמו נעלמה, ספינה פרטית מצאה את אמו מתה כשהיא צפה בסירת הצלה באוקיינוס ​​האטלנטי שבוע לאחר מכן.

תוכנית ההונאה המתוארת בסעיפי האישום, מאשימה את כרמן בביצוע שני רציחות, רצח סבו ורצח אמו כדי להשיג גישה למיליוני דולרים בקרן נאמנות ולהסתיר את אחריותו לאותן רציחות.

רצח ירי ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד