כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בהתקהל ראשי עם

רבנים ואישי ציבור התכנסו להתוועדות רבתי בעתלית • גלריה

במפגן של אחדות שטרם נראה כמותו התכנסו מכל קצוות הקשת תושבי העיר עתלית, חוף הכרמל והסביבה להתוועדות רבתי לרגל היום הגדול י' שבט ולרגל עשרים ואחת שנות עשייה לרב אברהם סבג שליט"א | על ההנחיה: שר השמחה עמי מימון. על התזמורת: יובל טייב ולהקתו | גלריה מרגשת

רבנים ואישי ציבור התכנסו להתוועדות רבתי בעתלית • גלריה
ההתוועדות בעתלית צילום: באדיבות המצלם

ביום שלישי האחרון, ערב י' שבט, זה קרה: מאות אורחים התקהלו יחד להתוועדות רבתי בעיר עתלית יחד עם רבנים ואישי ציבור לערב שכולו תורה, חסידות וזמרה. הכול, סביב שולחנות ערוכים ובר עשיר, באירוע מפואר שטרם נראה כמותו.

מכל קצוות הקשת הגיעו ובאו תושבים רבים מעתלית ומכל יישובי חוף הכרמל להוקיר את פועלו הרב של הרב אברהם סבג שליט"א לרב עשרים ואחת שנות שליחות ועשייה למען יהודי האזור.

את האירוע כיבד בנוכחותו הרב שמעון אלמליח שליט"א, מרא דאתרא עתלית ומ"מ רב העיר חיפה וראש המועצה מר אסיף איזק יחד עם סגניו ומנהלי המחלקות במועצה, לצד יו"ר המועצה הדתית הרב יהודה אלמקייס, גבאי בתי הכנסת ושלוחי חב"ד באזור.

האירוע נפתח באמירת פרק תהילים על ידי הרב אברהם בן שמעון, העומד לימינו של הרב סבג שנים רבות ולאחר מכן הרב גבריאל סוראני רב מועצה אזורית חוף הכרמל, פתח בדברי הסבר על המאמר "באתי לגני", המאמר הראשון של הרבי ועל כך שהעולם מתקדם לעבר הגאולה.

שר השמחה עמי מימון הנחה את האירוע ברוב כישרון וסיפר הודות היום הגדול. לאחריו, עלה הזמר יובל טייב ולהקתו לאירוע שכולו שירה מתוך שמחה פורצת גדר.

בין הנואמים הנכבדים שנטלו חלק באירוע המפואר:

האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירה שליט"א, רבה של העיר רמלה, אשר דיבר אודות הקשר האמיץ של משפחת אבוחצירא וחב"ד.

אחריו, עלה הגאון חכם ניסים בן שמעון שליט"א, ראב"ד תל אביב, אשר סיפר שהיה אצל הרבי מליובאוויטש והדגיש עד כמה הוא התפעל מהפשיטות וההנהגות של הרבי. הרב חשף כי הוא מחזיק בכיס תדיר דולר של הרבי.

הדובר הבא היה הרב שמעון מאיר ביטון שליט"א, רב העיר לוד, אשר דיבר בהתלהבות רבתי אודות האופן האישי שהרבי נתן לכל אחד, אפילו לילד וילדה קטנים.

מר אסיף איזק, ראש מועצת חוף הכרמל העריף בדבריו שבח על השליח בעתלית וסיפר על מאות המשפחות שנעזרו דרכו יומם ולילה. בדבריו אמר לרב סבג: "אתה הנציג של הקב"ה בעולם". הקהל קם על רגליו והריע במשך דקות ארוכות.

שליח הרבי הרב אברהם סבג, רב בית חב"ד עתלית, דיבר באופן אישי וגלוי איך הכול התחיל ועל כך שתמיד יש להתקדם קדימה ולהתגבר על הקשיים. בדבריו הודה הרב לכל השותפים למפעל הגדול הזה הקרוי "מוסדות חב"ד עתלית".

מיד לאחר מכן הוקרן סרטון תקציר מרתק ומרגש על מעלת י' שבט, הפעולות של חב"ד באזור וכלל המוסדות.

היה זה ערב של התעלות שתושבי הסביבה לא יישכחו במהרה.

עתלית התוועדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד