כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"בן אדם חסר אחריות"

רוטמן נגד מנדלבליט: "להכניס אותו לכלא"

יו"ר ועדת חוקה חה"כ שמחה רוטמן תקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה לשעבראביחי מנדלבליט, לאחר שאמר בראיון שיישפך דם ברחובות בעקבות הרפורמה המשפטית, וטען שהוא צריך לשבת בכלא: "העובדה שהאדם הזה היה יועמ"ש הוא בושה וחרפה" | האזינו לדברים

רוטמן נגד מנדלבליט: "להכניס אותו לכלא"
מנדלבליט, רוטמן צילום: צלמי פלאש 90, נויברג, זינדל

חבר הכנסת שמחה רוטמן, יו"ר ועדת חוקה, תקף היום (שישי) בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט ואמר שהוא צריך להיות במאסר בעקבות דבריו.

מנדלבליט אמר בראיון אמש ל'עובדה' שהרפורמה המשפטית מובילה לדיכוי ושזה ייגמר ברצח ברחובות. רוטמן נשאל על דברי היועמ"ש בראיון ב-103fm, תוך שהמגיש תוהה ותוקף "תראה לאן אתם מובילים אותנו".

"מה זה שאתה מקריא לי איומים על דם ורצח ברחובות, צריך להכניס אותו לכלא על כזה דבר ואתה שואל אותי אם אני לא מתבייש", השיב לו יו"ר ועדת חוקה.

"בן אדם שמדבר על תיקון מערכת המשפט ומשתמש בטרמינולוגיה של דם ברחובות הוא בן אדם חסר אחריות שקורא להמרדה, שמסית, והעובדה שהאדם הזה היה יועמ"ש הוא בושה וחרפה", הכריז ח"כ רוטמן בחריפות.

"אם יש הצדקה לקידום רפורמה ושאהרון ברק בדימוס מדבר על כיתת יורים ויועמ"ש בדימוס מדבר על דם ברחובות, כשמה שאנחנו עושים פה זה לקדם מערכת משפט, הפרדת רשויות והשבת הריבונות לעם. אני צריך להסביר את עצמי? אתה מבין לאיזה עיוות אתה מביא את המדינה? אתה מבין מה אתם עושים?".

ראש האופוזיציה ויו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הגיב לאמירה: "הסמן הקיצוני שמוביל את ביטול הדמוקרטיה הישראלית רוצה עכשיו לזרוק לכלא אנשים שמעזים לחשוב אחרת. כמה צפוי".

שמחה רוטמן אביחי מנדלבליט הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד