ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"דברי בלע והסתה"

הח"כית מהקואליציה מעוררת סערה: זו האשמה בפיגוע הדריסה

חברת הכנסת חדשה מ'הליכוד' מעוררת סערה הלילה כשהיא מאשימה באופן פומבי את נשיאת העליון בהתרחשות הפיגוע ביום שישי: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע ובתחושת הכאוס בעם ישראל. היא הפחידה מפני ממשלת ימין" | מאות תגובות סוערות נרשמו נגדה גם מקרב תומכי הממשלה

הח"כית מהקואליציה מעוררת סערה: זו האשמה בפיגוע הדריסה
זירת פיגוע הדריסה ברמות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הכנסת טלי גוטליב, שנכנסה לכנסת הנוכחית מטעם רשימת 'הליכוד' מעוררת סערה הלילה ברשת החברתית טוויטר כשהיא מאשימה בציוץ את נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בפיגוע הדריסה המחריד שהתרחש בערב שבת וגבה את חייהם של הקדושים אלתר שלמה לדרמן והאחים הילדים אשר מנחם ויעקב ישראל פאלי ה' יקום דמם.

בציוץ בטוויטר כתבה חברת הכנסת: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע. אני מאשימה אותה בתחושת הכאוס בעם ישראל. אני מאשימה אותה בהרס ופגיעה קשה בדמוקרטיה ובשלטון החוק. היא הפחידה מפני ממשלת ימין".

"לא מפני הרפורמה", הסבירה גוטליב, "אז מה אם יהיה כאן כאוס, אז מה אם אוייבנו יזנבו בנו כי יזהו חולשה בקירבנו, הכל כשר בדרך למיטוט שלטון ימין".

לאורך הלילה הותקפה על ידי חברי כנסת מהאופוזיציה ומצד עיתונאים וגולשים בהם גם תומכי ליכוד ומפלגות הקואליציה שקראו לה למחוק את הציוץ המקומם חסר הטעם והקיצוני למדי.

ח"כ יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו' הגיבה וכתבה: "אין גבול להסתה. באמת שאין קו אדום שלא תחצו".

ח"כ לשעבר איתן גינזבורג מ'המחנה המלכתי' תקף גם הוא וכתב: "דברי בלע והסתה של ממש. שחברת הכנסת תאשים את נשיאת בית המשפט העליון בפיגוע רצחני. לאן הגענו? הזוי".

גם ח"כ לשעבר מ'ימינה' אביר קארה תקף וכתב: "עזות מצח לא למחוק את דברי הבלע וההסתה האלו ולהתנצל מייד. חוצפה שאין כדוגמתה, חבורת מסיתים, פירומנים פסיכופתים. האשם בפיגוע: אויב פלסטיני בזוי. הדם עדיין לא התקרר וכבר אנחנו רואים הסתה לסרת תקדים חבל שצייצת ואם לא ימחק את לא פחות שפלה ובזויה מהאויבים שלנו יימח שמם".

זאת כאמור לצד עשרות גולשים שהזדעזעו מחומרת הדברים ההזויים והמחפירים.

פיגוע דריסה פיגוע הדריסה בשכונת רמות טלי גוטליב נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד