כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ההפלות ממשיכות

ארה"ב הפילה חפץ לא מזוהה מעל צפון אמריקה

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הודיע כי ארה"ב הפילה "אובייקט מוטס בגובה רב" מעל צפון אמריקה. החפץ הלא מזוהה מעל קנדה מגיע יום לאחר שארצות הברית הפילה חפץ לא ידוע באלסקה. "מטוס F-22 אמריקאי ירה בהצלחה לעבר האובייקט"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ממשל ביידן הודיע ביום שבת כי הוא עוקב באופן פעיל אחר חפץ מוטס מעל קנדה זמן קצר לפני שקנדה הודיעה כי הוא הופל על ידי צבא ארה"ב. פיקוד הגנת האוויר והחלל של צפון אמריקה אישר בהצהרה ביום שבת כי זיהתה "עצם מוטס בגובה רב" מעל צפון קנדה.

"כלי טיס צבאיים פועלים כעת מאלסקה וקנדה לתמיכה בפעילות פיקוד ההגנה האווירית והחלל של צפון אמריקה", נכתב בהודעה. "אנחנו מאשרים שזיהינו עצם מוטס בגובה רב מעל צפון קנדה".

"למרות שאיננו יכולים לדון בפרטים הקשורים לפעילויות אלה בשלב זה, אנא שים לב שהפיקוד מבצע פעולות מתמשכות בהגנה על צפון אמריקה דרך אחד או כל שלושת אזורי הפיקוד", נאמר בהצהרה. זמן קצר לאחר מכן, ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הודיע ​​שהחפץ הופל.

"הוריתי להוריד חפץ לא מזוהה שהפר את המרחב האווירי של קנדה", צייץ טרודו בטוויטר. פיקוד הגנת האוויר והחלל של צפון אמריקה הפיל את האובייקט, מטוסים קנדיים וארה"ב הוקפצו, ומטוס F-22 אמריקאי ירה בהצלחה לעבר האובייקט". טרודו הוסיף כי הוא שוחח עם הנשיא ביידן וכי הכוחות הקנדיים "ינתחו את הריסות החפץ".

כזכור כפי שדווחנו ארצות הברית הפילה ביום שישי האחרון חפץ לא מזוהה מעל צפון אלסקה שחדר למרחב האווירי של ארה"ב. ארצות הברית גם הפילה בשבוע שעבר בלון מעקב סיני מול חופי דרום קרוליינה לאחר שנכנס למרחב האווירי של ארה"ב במונטנה וטס ברחבי המדינה במשך מספר ימים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צפון אמריקה קנדה סין ג'סטין טרודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד