סנגול קראבאק בן הארבע נמשה מההריסות בגזיאנטפ כ-132 שעות לאחר רעידת האדמה, כך דיווחה סוכנות הידיעות הממשלתית "אנאדולו". לשרוד 130 שעות לכודים תחת הריסות "זה מאוד מדהים אבל לא בלתי סביר", אמר כריסטופר קולוול, פרופסור לרפואת חירום באוניברסיטת קליפורניה, סן פרנסיסקו ל'וושינגטון פוסט'. "ככל שאנו עוברים את 130 השעות, זה הופך ליותר ויותר מדהים ללא כל גישה למים".

כלי תקשורת בטורקיה דיווחו, כי צוות חילוץ אוסטרי הפסיק לזמן קצר את פעילותו באזור לאחר "תוקפנות" בקרב תושבים זועמים, כך אמר מרסל טאשוור, דובר הצבא האוסטרי. איש מהאוסטרים לא הותקף. תושבי האטאי האשימו את הרשויות בהזנחת האזור מיד לאחר רעידות האדמה. הצוות האוסטרי חידש את הפעילות מאוחר יותר בשבת תחת חסותם של חיילים טורקים.

משרד המשפטים של טורקיה הודיע ​​ביום שבת על פתיחת "חקירות פשעי רעידת אדמה" ברחבי המחוזות שנהרסו כדי לחקור "רשלנות ועוולות פוטנציאליות" שייתכן שהובילו לקריסת בניינים ברעידות.

מעבר לגבול בצפון מערב סוריה שבשליטת המורדים, לשם הגיע מעט סיוע, ההגנה האזרחית הסורית מסרב כי מאמצי החילוץ שלה ביותר מ-40 ערים וכפרים שנחרבו ברעידות האדמה הסתיימו. מתנדבים בקבוצה, הידועים גם בשם "הקסדות הלבנות", העבירו את המיקוד שלהם למצוא גופות מההריסות.

"אנחנו עדיין מחפשים ניצולים. אבל כנראה שיש סיכוי קטן מאוד למצוא ניצולים שישה ימים לאחר האסון הזה, במיוחד בתנאי החורף הקשים של סוריה כרגע", אמר דובר ארגון "הקסדות הלבנות", ארגון סיוע אזרחי סורי.