כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
רק בריאות

ניפוץ מיתוסים זה כאן: כל מה שלא ידעתם על 'בוני עולם'

טבעי שאנחנו לא יודעים יותר מידי על הפעילות של 'בוני עולם' למען זוגות הממתינים לישועה. בכל זאת, מדובר בנושא רגיש ואישי שאף אחד לא ימהר לשתף אותו עם העולם

ניפוץ מיתוסים זה כאן: כל מה שלא ידעתם על 'בוני עולם'
בדיקת מעבדה צילום: שאטרסטוק

אחד מכל ששה זוגות נתקל בקשיים בדרך להפוך לאבא ואמא. כל זוג והסיפור שלו. אבל ברוך השם כיום ישנם דרכי טיפול לרוב ככל הבעיות, וכל מה שצריך - זה רק למצוא את הפתרון הנכון ביותר לסיפור האישי שלנו.

ההתמודדות הזו שונה מכל אתגר אחר, זאת מפני שכל זוג אכן מתמודד עם קריטריונים שונים, כך שעצה טובה מחברים או בני משפחה שהתמודדו - לא תמיד תועיל או תקדם אותנו לקראת האושר.

לכן כל כך חשוב להתייעץ עם בוני עולם כבר ברגע הראשון, זאת כדי לחסוך זמן, כאב לב וטלטולים מיותרים, וכדי למקד את הדרך המתאימה ביותר לישועה.

בוני עולם מציבים סוללת יועצים ויועצות רפואיים מקצועיים בתחומם, המלווים את בני הזוג באופן דיסקרטי ואישי - בכל שלב עד הישועה בעזרת השם.

היועצים הרפואיים של 'בוני עולם' זוכים לאמונם של גדולי הרבנים ומורי ההוראה, וגם של גדולי הקהיליה הרפואית בארץ ובעולם, כל זאת כתוצאה משנים ארוכות של ליווי, ושל עשרות אלפי זוגות שקיבלו את הליווי של 'בוני עולם'.

במשך השנים, נתקלנו בכמה מיתוסים גדולים בכל הנוגע ל'בוני עולם', הבה ננפץ אותם אחת לאחת, ונפתח את הדרך הסלולה להורות מאושרת:

בוני עולם מיועד רק לזוגות בשלבים מתקדמים של טיפולי פריון

לא נכון!

מערך הייעוץ הרפואי של 'בוני עולם' מסייע לזוגות המתמודדים עם קשיים ותהיות בכל שלב מחיי הנישואין. כן, גם סימני שאלה שמתעוררים מיד לאחר החתונה זוכים למענה, כמו גם שאלות של אבחון ראשוני.

היועץ האישי של הזוג ילווה אותם באופן צמוד, בייעוץ רפואי, הלכתי ורגשי, בקשר רציף עם מורה ההוראה של הזוג - ועם בכירי הרופאים ומחלקות הפוריות המתקדמות בישראל וברחבי העולם.

בוני עולם עוזרים רק ל'אי פריון ראשוני'

לא נכון!

מלבד מחלקת 'אי פריון ראשוני', המיועד לזוגות הממתינים כשנה ויותר, או למקרים בהם גיל האשה עולה על 35, קיימת מחלקה נוספת הנותנת סיוע וליווי לעשרות אלפי מקרים של עקרות משנית.

עקרות משנית, או בשמה המקצועי 'אי פריון שניוני', הוא מצב שבו מתגלים קשיים בהמשך הדרך. במקרים אלה חשוב לאתר בצורה מקצועית את מקור הקושי - ולהפנות לטיפול לגורמי המקצוע המומחים בתחום.

בוני עולם מיועד רק לזוגות ממתינים

לא נכון!

גם כאשר הכול נראה ב"ה תקין, וגם אם הזוג ערכו בדיקות גנטיות ו'דור ישרים' לפני החתונה, לא פעם מתגלים מצבים סבוכים של בעיות גנטיות המשפיעות באופן ישיר על בריאות הדור הבא.

בוני עולם מביאים את המומחיות והידע הרב גם לתחום זה, ומפעילה את מחלקת הייעוץ הגנטי, בו יקבלו בני הזוג ליווי מלא החל מתהליך הבירור הגנטי ועד לבואו של ילד בריא בעז"ה לעולם.

כמו כן, קיימת מחלקה ייחודית העוסקת בשימור פוריות בקרב חולי וחולות סרטן ל"ע בכל גיל, הנאלצים לעבור טיפולים כימותרפיים. העזרה המקצועית של בוני עולם במצבים אלה קריטית להעמדת הדורות הבאים.

בוני עולם מלווים רק עד הבשורה הטובה

לא נכון!

מחלקת הריון בסיכון גבוה ורפואת העובר עומדת לצידם של בני זוג המתמודדים עם קשיים בנושאים אלה, ומסייעים להם לצלוח את התקופה המאתגרת באופן הטוב ביותר שיבטיח את עתידם בעזרת השם!

אז, אם יש לכם התלבטות, שאלה או ספק - אין ספק: פונים כעת ל'בוני עולם' ומקבלים את הליווי המקצועי שכבר סייע למאות אלפי זוגות!

בוני עולם חשוכי ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד